Pergotime start Oktober 2014
Tack det gick bra :) nu är det bara att vänta å se om något ägg vill släppa denna månad eller om det behövs fler och större kurer. Fick för 6 månader.
Tack det gick bra :) nu är det bara att vänta å se om något ägg vill släppa denna månad eller om det behövs fler och större kurer. Fick för 6 månader.
Har fått väldigt mkt flytningar på denna kuren. Dessutom får jag vallningar och håller på att svettas ihjäl emellanåt...
Alltså så segt att vänta till bim!
Känner mig dock inte alls gravid, tror inte det satt sig :( är väl bara sjukt skengravid som all andra månader haha! Mensvärk, ont i höfterna/svanken, illamående ibland, törstig, kissar konstant och konstiga flytningar..
Fast och andra sidan har jag ju känt mig gravid typ alla andra månader så.... =)
Än då länge. Men tog bars ut för 3. Beroende på hur mina provet ser ut sen så ska dom bestämma om ja ska fortsätta med enkel eller om ja ska öka till dubbel sen om de ej blir bebis av denna gång.
Skönt att det är på gång! Åh, vad jag hoppas att Pergo är lösningen för oss allihop. Jag tar min sista tablett i morgon. När har ni börjat äl-testa? Som jag förstått det är det inte troligt att äl kommer tidigare än 4 dagar efter sista tabletten? Min gyn sa att äl skulle komma mellan dag 16 och 18 om den kommer, men det är väl inte säkert?
Intressant att du inte har någon LH-stregring alls. Jag har en skyhög LH/FSH-kvot i vanliga fall (eller iaf för några månader sedan) så det är inte så konstigt att jag får utslag på äl-tester. Om det inte tar sig denna gång (tror inte på't riktigt) kanske det kan vara värt att testa om äl-testerna blir negativa eller om de blir starkare i samband med ÄL.
Nu det roliga börjar alltså ;) å sen den låååånga väntan på å se om mensen kommer eller inte. Tuffa tider. Tur vi är coola ;)
Ja nu när man som är framme vid den första chansen vi har på att kanske ens kunna få till ett barn så går tiden sååååååå sakta :) en vecka är inte så länge. Då ska ja börja med ältesten tänkte jag. Beräknar att ha ägglossning nästa helg typ :) om de funkar första kuren. Idag har jag haft stickningar å dragningar i äggstockarna. Aldrig haft det förut så detta är spännande!!!
Låter positivt ;) hoppas hoppas!
Aha. De va ju tokigt.
Kom på inatt då ja hade min andra "sbettassomettasnatt" att man kan bli så av tabletterna. För annars ligger ja å typ fryser under mitt duntäcke med en tröja på mig. Inatt har jag legat utan tröja och täcket. Å sovit dåligt har jag oxå någon mer som haft dessa biverkningar?