• habiti

Åkesson sjukskriven för utbrändhet på obestämd tid

Det är en otroligt psykiskt stark person som lever under ständig mobbning och hot om fysiskt våld! Hoppas nu inte att de islamistiska kommunisterna som styr Sverige utnyttjar läget när personen ligger ner.

• Svar på tråden Åkesson sjukskriven för utbrändhet på obestämd tid
  • Missermajser

Det är naturligt vis tråkigt att en människa blir utbränd eller behöver dra sig undan av privata skäl. Det har han ju rätt att göra.. Islamistiska kommunister som utnyttjar mm.. Sådana fördomar om meningsmotståndare som du har tror jag däremot är osunt för dig själv och kan leda till att även du själv blir utbränd!

Sådana attityder svär ju SD sig fria ifrån så det förvånar mig att du som dess försvarare svänger dig med sådana floskler. Värnar du inte om ditt parti?

• Foreveruppsalastockholm

Han är utsatt pga att han styr ett parti med åsikter som rör främlingsfientlighet osv. Jag känner många muslimer, alltifrån praktiserande till icke praktiserande. Känner många kristna också, har bland annat en ingift präst i släkten. Min farmor blev muslim för några år sedan då hon blev gammal. Jag känner judar också. Livets ordare osv. Jag själv har varit kristen, mina föräldrar kommer från ett muslimskt styrt land. Fortfarande är det samma människor. Muslimer, judar, kristna och så vidare, vi har en sak gemensamt, vi är människor. Samma kött och blod som alla andra andra människor. Det som skiljer oss åt är vår tro, jag tror inte idag på någonting. Är döpt och konfirmerad i en kristen kyrka. Min mamma är fortfarande kristen men kommer från ett muslimskt land. Min pappas kusiner är muslimer. Är det någon skillnad på oss? Nej, faktiskt inte, vi tror på olika saker bara. 

• Jupiter

Det har kanske med hans eventuella spelmissbruk att göra.
    Frågan är väl om Jimmie nu är okej med att kosta svenska skattebetalare pengar...för jag antar att det blir sjukersättning nu.

• Foreveruppsalastockholm

Kan också påpeka att en annan människa såg också skillnad på människor som hade en annan tro, Hitler hette han. Han ville utrota judarna. 

Idag är det muslimerna som är utsatta. Kan inte förstå varför människor skapar hat till andra människor pga tro. 

Jag tror inte på något men respekterar alla som tror och bryr mig inte vad folk tror på. Du kan tro på en sten och jag är fortfarande din vän. Vi alla är olika men lika värda <3

• Centurione
    Jupiter skrev 2014-10-17 17:40:50 följande:

Det har kanske med hans eventuella spelmissbruk att göra.
    Frågan är väl om Jimmie nu är okej med att kosta svenska skattebetalare pengar...för jag antar att det blir sjukersättning nu.

Ingen i modern tid har arbetat så hårt för Sveriges väl som han! Jag känner INGEN som är värd våra skattepengar så mycket som han!
  • Gert
    Foreveruppsalastockholm skrev 2014-10-17 17:37:29 följande:

Han är utsatt pga att han styr ett parti med åsikter som rör främlingsfientlighet osv. Jag känner många muslimer, alltifrån praktiserande till icke praktiserande. Känner många kristna också, har bland annat en ingift präst i släkten. Min farmor blev muslim för några år sedan då hon blev gammal. Jag känner judar också. Livets ordare osv. Jag själv har varit kristen, mina föräldrar kommer från ett muslimskt styrt land. Fortfarande är det samma människor. Muslimer, judar, kristna och så vidare, vi har en sak gemensamt, vi är människor. Samma kött och blod som alla andra andra människor. Det som skiljer oss åt är vår tro, jag tror inte idag på någonting. Är döpt och konfirmerad i en kristen kyrka. Min mamma är fortfarande kristen men kommer från ett muslimskt land. Min pappas kusiner är muslimer. Är det någon skillnad på oss? Nej, faktiskt inte, vi tror på olika saker bara. 

Vad har ditt fantastiska inlägg med JÅs sjukskrivning och SD att göra?
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Filli89

Klart han är utbränd, det kan inte vara sunt att bära på så mycket hat, lite som att bära på ett berg till slut blir för tungt.

• Centurione

Ja, det var tråkigt. Men jag tycker snarare att det är konstigt att han har orkat så länge som han har gjort. En människa av vanliga mått skulle inte ha gjort det.

• Gert
    Foreveruppsalastockholm skrev 2014-10-17 17:43:18 följande:

Kan också påpeka att en annan människa såg också skillnad på människor som hade en annan tro, Hitler hette han. Han ville utrota judarna. 

Idag är det muslimerna som är utsatta. Kan inte förstå varför människor skapar hat till andra människor pga tro. 

Jag tror inte på något men respekterar alla som tror och bryr mig inte vad folk tror på. Du kan tro på en sten och jag är fortfarande din vän. Vi alla är olika men lika värda <3

Så kom nazistkortet fram, med Hitler och allting. Du menar förstås att JÅ är som Hitler och vill gasa ihjäl alla muslimer.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Gert
    Filli89 skrev 2014-10-17 17:44:59 följande:

Klart han är utbränd, det kan inte vara sunt att bära på så mycket hat, lite som att bära på ett berg till slut blir för tungt.

Det är bara att läsa på twitter för att se vart hatet kommer ifrån. Inte kommer det från SD och JÅ.
Svar på tråden Åkesson sjukskriven för utbrändhet på obestämd tid