Startdag 7/11!! Följas åt?
Ok, startdag för sprutor 7/11 (IVF-korta protokollet) Beräknat äggplock 18/11!Någon mer som vill följas åt?
Ok, startdag för sprutor 7/11 (IVF-korta protokollet) Beräknat äggplock 18/11!Någon mer som vill följas åt?
Ok! Nu börjar den dryga väntan!!
Vi har också 3 som klarade sig, det bästa får vi tillbaka i morgon!
Jo det går bra! Hade äggplock i onsdags och återinförning idag av en jättefint ägg! Jag fick ut 8 ägg. 5 blev befruktade och 3 delade sig som de skulle. Det bästa fick jag tillbaka och de andra 2 odlas vidare på. Dock var de inte i toppkvalitet så vi får väl se. Av mina 8 ägg som jag fick ut så var inte alla mogna heller.
Väntar på ET som förhoppningsvis sker på måndag! Livrädd att de ska ringa och säga att de inte överlevt helgen... Fy vad jag blir besviken i så fall!!! :-O
Då blir det blasto för din del? Jag undrar varför de beslutat att ge oss ett 3-dagars tillbaka, och odla två vidare. Sist så odlades alla till blasto! Jaja, de vet väl vad de gör. :P
Hur gick ÄP, gjorde det så ont som du var rädd för? För mig var d värre än vad jag förväntat mig, smärtlindringen funkade inte alls bra :( och nålsättningen tog över en timme, har nu hela armen fullt med stora blåmärken :S
Väntar på ET som förhoppningsvis sker på måndag! Livrädd att de ska ringa och säga att de inte överlevt helgen... Fy vad jag blir besviken i så fall!!! :-O
Då blir det blasto för din del? Jag undrar varför de beslutat att ge oss ett 3-dagars tillbaka, och odla två vidare. Sist så odlades alla till blasto! Jaja, de vet väl vad de gör. :P
Hur gick ÄP, gjorde det så ont som du var rädd för? För mig var d värre än vad jag förväntat mig, smärtlindringen funkade inte alls bra :( och nålsättningen tog över en timme, har nu hela armen fullt med stora blåmärken :S
Hej hopp, ruvar nu på en femdagars blasto, RD 3 idag, tiden sega sig iväg..
ÄP gick bra, tog mycket morfin, dock extremt ont samma kväll... Hua, nu en dryg vecka efter ÄP börjar jag kunna röra mig ordentligt igen... :-O Hur går det för dig?
Spännande!
Är på ruvardag 5 nu, och inga symptom på nåt, i alöa fall inte nåt so inte kan förklaras med progestoronet. Hoppad inte det betyder nåt...
Hej hopp, ruvar nu på en femdagars blasto, RD 3 idag, tiden sega sig iväg..
ÄP gick bra, tog mycket morfin, dock extremt ont samma kväll... Hua, nu en dryg vecka efter ÄP börjar jag kunna röra mig ordentligt igen... :-O Hur går det för dig?
Hej!
Får jag följa den här tråden även om jag bara är på sprutdag 5?
Klart!!! när har du ÄP??
Hej!
Får jag följa den här tråden även om jag bara är på sprutdag 5?
Klart!!! när har du ÄP??
Fick besked idag att allt flyttas fram eftersom jag inte svarar som jag ska på medecinerna, läkaren pratade först om doshöjning men sen ringde en sköterska och meddelade att det inte blir någon höjning...fick inte veta varför Så nästa vul blir 5/12 för ny bedömning. Känns som jag bara slösar en massa tid för snart är det ju jul och därmed stängt! Förvirrad och ledsen!
Ge inte upp hokus pokus!! Vi måste lita på läkarna för vi vet så lite själva. Det kan vara svårt ibland när man inte lyckats tidigare. Håller alla tummar och tår! Kram
Hur går det för alla? Är det nån som har haft testdag el har det snart?! Någon som tjuvtestat? Vi tänker inte testa förren testdagen (den 9/12), för det har bara resulterat i stress.. Mår lite illa idag, och har molvärk, men det kan lika gärna vara mensen som är på g?! Det är ju typ omöjligt att beräkna när den kommer nu, eftersom hormonerna ändrar cykeln? Förra färskförsöket blev jag gravid på så kan inte räkna efter den heller.
Ge inte upp hokus pokus!! Vi måste lita på läkarna för vi vet så lite själva. Det kan vara svårt ibland när man inte lyckats tidigare. Håller alla tummar och tår! Kram
Har testdag imorgon men har fått mens och testat minus redan.. Hoppas på FET i januari..
Har testdag imorgon men har fått mens och testat minus redan.. Hoppas på FET i januari..
RD 15 idag, och jag fick två streck på testet??! Jag har ju haft , och har fortfarande, lite blödning? Tidigt missfall kanske? Dö skumt, vet verkligen inte vad jag ska tro!
RD 15 idag, och jag fick två streck på testet??! Jag har ju haft , och har fortfarande, lite blödning? Tidigt missfall kanske? Dö skumt, vet verkligen inte vad jag ska tro!
Åh vad trist
Jag har två i frysen, så om de överlever upptining så kör vi FET i januari, attans julledighet, hade velat köra på direkt nu istället...