• Anonym (KB)

Vilka utländska tjejer är bäst?

Som 33-årig singelkille har jag nu kommit fram till efter en del dejtande att svenska tjejer är tappade. För att få det jag vill ha är jag ganska säker på att jag måste närma mig utländska tjejer. Tar tacksamt emot tips från er på vilka nationaliteter som är att föredra. Ja jag vet, alla är individer, men till syvende och sist finns det vissa gemensamma drag som är utmärkande för åtminstone en stor del av gruppen. Och svenska tjejers drag, dvs feminist, ofeminin, individualist in absurdum, ytlig och alldaglig passar mig uppenbarligen inte. Thailand känns inte särskilt spännande heller. Så låt höra vad ni rekommenderar för kvinnor :)

• Svar på tråden Vilka utländska tjejer är bäst?
  • Detoxtjejen
    Anonym (D) skrev 2014-11-15 23:13:09 följande:

Jag gillar normala trevliga tjejer.

Men att vara feminist innebär ju enbart att man anser att män och kvinnor ska ha lika rättigheter och värde. Det läggs ofta in en hel del annat i begreppet; aggressivitet, manshat, förakt mot långt hår och piffighet, etc. Inget sådant har med feminism att göra. Att inte vara feminist är det samma som att förneka sitt värde, och varför skulle man vilja leva med en sådan kvinna?
  • sextiotalist

Jag tror du kommer bli besviken ändå, för du vill inte ha en kvinna som kan tänka själv och de flesta kvinnor kan tänka själva, oavsett nationalitet. Den undergivna kvinnan finns lika lite i alla kulturer. Men i vissa kulturer skräms kvinnan till tystnad

• missan75

Bäst på vad? Städa? Laga mat? Blowjobs?

• Anonym (D)
    Detoxtjejen skrev 2014-11-16 06:57:53 följande:
    Men att vara feminist innebär ju enbart att man anser att män och kvinnor ska ha lika rättigheter och värde. Det läggs ofta in en hel del annat i begreppet; aggressivitet, manshat, förakt mot långt hår och piffighet, etc. Inget sådant har med feminism att göra. Att inte vara feminist är det samma som att förneka sitt värde, och varför skulle man vilja leva med en sådan kvinna?
    Många feminister jag mött (som företrätt FI) har varit agresiva individer som projicerat ilska mot män och killar som grupp. I likhet med många sverigedemokrater har personerna underliggande problem och aggressioner.
  • Anonym (olle knallkork)

Sydamerikanska damer skall de vara Glad

• Anonym (KB)

Låt mig förtydliga att jag INTE är ute efter en undergiven hushållerska som håller käften. Bara för att jag inte gillar svenska FI-feminister betyder det inte att jag längtar efter Saudiarabien. Håll lite god ton nu! Tror ni vet vad jag menar med att svenska tjejer överlag inte är wife material.

• Smecker
    Anonym (KB) skrev 2014-11-16 13:06:38 följande:

Låt mig förtydliga att jag INTE är ute efter en undergiven hushållerska som håller käften. Bara för att jag inte gillar svenska FI-feminister betyder det inte att jag längtar efter Saudiarabien. Håll lite god ton nu! Tror ni vet vad jag menar med att svenska tjejer överlag inte är wife material.

Men knulla dem går bra?

Förklara, varför är inte svenska tjejer över lag "wife material"?
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (KB)
    Smecker skrev 2014-11-16 13:40:50 följande:
    Men knulla dem går bra?

Sexet är också bättre med utländska tjejer Cool

I övrigt är det som jag skrev i tråden att jag tycker svenska tjejer överlag (ja jag vet det finns massor av undantag) är ofeminina, individualistiska på ett överdrivet sätt, ytliga och alldagliga. För att inte tala om att svenska kvinnor är indoktrinerade att tro att det är ett straff att ta hand om barn så att man helst ska sätta dem på dagis när de är 3 månader typ.

Kanske passar vissa män men jag har kommit fram till att den mer europeiska/kontinentala synen på förhållande och familj passar mig bättre.
  • Anonym (Hord)

Jag har haft förhållanden med flera invandrartjejer (kurdiska, libanesiska, palestinska, colombianska) och även varit "på G" med ett par persiska tjejer och den gemensamma nämnaren för alla utländska tjejer är att de är mer konservativa i könsrollerna. De söker alltså oftast efter maskulina män.

Jag skulle rekommendera persiska tjejer, mycket mer positivt inställda till svenskar än övriga invandrargrupper som ofta tycker illa om svenskar. Om en arabisk tjej vill ha en muskulös bad boy så vill en persisk tjej ha en högutbildad akademiker med karriär.

Med persiska tjejer slipper du bröder och fäder som bråkar med dig/din flickvän.

• missan75
    Smecker skrev 2014-11-16 13:40:50 följande:
    Men knulla dem går bra?

Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
    Jag är också uppriktigt nyfiken TS. Väntar med spänning på ditt svar.
Svar på tråden Vilka utländska tjejer är bäst?