• Anonym (KB)

Vilka utländska tjejer är bäst?

Som 33-årig singelkille har jag nu kommit fram till efter en del dejtande att svenska tjejer är tappade. För att få det jag vill ha är jag ganska säker på att jag måste närma mig utländska tjejer. Tar tacksamt emot tips från er på vilka nationaliteter som är att föredra. Ja jag vet, alla är individer, men till syvende och sist finns det vissa gemensamma drag som är utmärkande för åtminstone en stor del av gruppen. Och svenska tjejers drag, dvs feminist, ofeminin, individualist in absurdum, ytlig och alldaglig passar mig uppenbarligen inte. Thailand känns inte särskilt spännande heller. Så låt höra vad ni rekommenderar för kvinnor :)

• Svar på tråden Vilka utländska tjejer är bäst?
  • Anonym (D)
    Anonym (KB) skrev 2014-11-16 14:25:22 följande:
    Mmm det ligger nåt i det. Alldagliga outbildade tjejer som ska ha ståtliga Mr Greys. Sällan man ser det omvända förhållandet, dvs en alldaglig kille med en framgångsrik välutbildad snygg kvinna. Man kan undra var DE kvinnorna hittar sina män egentligen? :D
    Men så har du ju varit i alla tider. De privilegiade välbärgade männen är de som haft tillgång till de kvallektiva kvinnorna. Inget direkt nytt eller något som lär ändras.Varför skulle en snygg kvinna hänga med en looser när hon har fritt urval?
  • Anonym (D)

Det funkar inte riktigt omvänt heller. Eftersom makt och framgång inte är en vital faktor för kvinnans attraktionskraft.

• Anonym (KB)
    Anonym (D) skrev 2014-11-16 14:39:05 följande:

Det funkar inte riktigt omvänt heller. Eftersom makt och framgång inte är en vital faktor för kvinnans attraktionskraft.

Kvinnor måste helt enkelt inte göra ett skit ? o så gnäller de ändå :)
  • Anonym (D)
    Anonym (KB) skrev 2014-11-16 15:26:20 följande:
    Kvinnor måste helt enkelt inte göra ett skit ? o så gnäller de ändå :)
    De måste ju vara snygga och unga. Det är troligen värre att vara en ful kvinna än en ful man.
  • Rakad Apa

Chilenska tjejer is the shit!

?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • Alexandre Nayle

Satsa på ryska tjejer. De är väldigt snygga och feminina. Samtidigt är de precis lagom "exotiska" till skillnad fr. t.ex. asiatiska kvinnor. Dvs., de skiljer sig från svenskorna på det sättet jag tror du är ute efter, samtidigt som de tillhör en kultur som ligger oss nära.

• Anonym (D)
    Alexandre Nayle skrev 2014-11-16 16:10:05 följande:

Satsa på ryska tjejer. De är väldigt snygga och feminina. Samtidigt är de precis lagom "exotiska" till skillnad fr. t.ex. asiatiska kvinnor. Dvs., de skiljer sig från svenskorna på det sättet jag tror du är ute efter, samtidigt som de tillhör en kultur som ligger oss nära.

Om man importerar en rysk tjej, är det som en knullpiga då? Alltså hon förväntas inte arbeta?
  • Alexandre Nayle
    Anonym (D) skrev 2014-11-16 17:26:30 följande:

Om man importerar en rysk tjej, är det som en knullpiga då? Alltså hon förväntas inte arbeta?

Va? ....varför?

Enligt det jag vet är ryska kvinnor oftast företagsamma och avskyr att sitta och göra nada. En "knullpiga" (sicket ord alltså) tror jag inte någon på jorden skulle uppskatta att bli behandlad som av sin partner.
  • Anonym (KB)
    Alexandre Nayle skrev 2014-11-16 16:10:05 följande:

Ryska säger du? min erfarenhet är att de är väldigt materialistiska och snorkiga men kanske bara fördomar?
  • Detoxtjejen
    Anonym (D) skrev 2014-11-16 12:19:24 följande:

Många feminister jag mött (som företrätt FI) har varit agresiva individer som projicerat ilska mot män och killar som grupp. I likhet med många sverigedemokrater har personerna underliggande problem och aggressioner.

Fast det är inte innebörden av feminism. Det vore lika överdrivet att säga att man inte står ut med att män gillar fotboll eftersom det finns huliganer...
Svar på tråden Vilka utländska tjejer är bäst?