• Anonym (KB)

Vilka utländska tjejer är bäst?

Som 33-årig singelkille har jag nu kommit fram till efter en del dejtande att svenska tjejer är tappade. För att få det jag vill ha är jag ganska säker på att jag måste närma mig utländska tjejer. Tar tacksamt emot tips från er på vilka nationaliteter som är att föredra. Ja jag vet, alla är individer, men till syvende och sist finns det vissa gemensamma drag som är utmärkande för åtminstone en stor del av gruppen. Och svenska tjejers drag, dvs feminist, ofeminin, individualist in absurdum, ytlig och alldaglig passar mig uppenbarligen inte. Thailand känns inte särskilt spännande heller. Så låt höra vad ni rekommenderar för kvinnor :)

• Svar på tråden Vilka utländska tjejer är bäst?
  • Alexandre Nayle
    Anonym (KB) skrev 2014-11-16 18:47:17 följande:

Ryska säger du? min erfarenhet är att de är väldigt materialistiska och snorkiga men kanske bara fördomar?

Man ska va beredd att pröjsa betydligt oftare än vad man gör i en svensk dams sällskap. Det finns naturligtvis även ryska kvinnor som inte har något emot att exempelvis betala sin egen nota på restaurang, men de är relativt få.
  • Anonym (Gift med en Syrian)

Jag tycker syrianska tjejer är bäst. Har dejtar många kvinnor från olika kulturer, men jag fastnade för syrianerna. Tycker de tar hand om sig ytligt och invändigt. Vackra kvinnor.

• Michelle 341
    Anonym (KB) skrev 2014-11-16 18:47:17 följande:

Ryska säger du? min erfarenhet är att de är väldigt materialistiska och snorkiga men kanske bara fördomar?

Nä din fördom stämmer! Bor på rysska gränsen. Jag avråder från ryssar. Goldiggers deluxe.

Hade jag varit kille hade jag satsat på en spansk el litausk tjej.
  • Anonym (bosnier)

Bosnier helt klart.

• Emeli
    Anonym (D) skrev 2014-11-16 14:16:44 följande:

Har Islam stort inflytande i Persien (Iran)?

Japp.
  • Paxton

Du ska ha en tjej som är blandad med lika delar Balkan och Östeuropa, född i Sverige med med skarp hjärna och stort hjärta, feminist och älskar att ta hand om sin man och sitt utseende, dessutom utan sju kilo smink

• Anonym (Bulgarian)

Bulgariska kvinnor :D

• Älskar dig

Palestiniereller latinos, är själv palestinier och dejtat en hel del svenskar, trivs med det och dessutom med palestinier (ifall hon inte är hel) så slipper du en stor näsa... No offense till alla andra, läste tidigare att någon skrev att palestinier, perser, kurder är i allmänt undergivna och söker en maskulin man. Själv så är jag och de palestinier jag känner tvärtom.. Ganska dominanta (inte på ett dåligt sätt). Hoppas du hittar någon du trivs med och ja jag förstår vad du menar med att många inte är Wifey material.

• Anonym (50/50)
    Paxton skrev 2014-11-17 07:06:55 följande:

Du ska ha en tjej som är blandad med lika delar Balkan och Östeuropa, född i Sverige med med skarp hjärna och stort hjärta, feminist och älskar att ta hand om sin man och sitt utseende, dessutom utan sju kilo smink

Låter som jag på pricken :)
Svar på tråden Vilka utländska tjejer är bäst?