• Forumvärd

Julstök: Har du börjat handla julklappar?

Julen närmar sig med stormsteg. Har du börjat handla julklappar redan eller är du som jag en av de svettiga stackarna som springer runt i affären dagen innan julafton?
    Dela gärna med dig av julklappstips och har du ingen aning om vad du ska köpa fråga i tråden
    Rösta och diskutera.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Julstök: Har du börjat handla julklappar?
  • BigMami

Jag började för en månad sedan eller två ÄLSKAR att köpa klappar & att slå in dem! Blir så fint att lägga dem under granen sedan när de små ??? har somnat..

Åå vad jag längtar! Bara det kunde komma lite snö så man får den där rätta julkänslan & stämningen.

• detkanskefunkar
    BigMami skrev 2014-11-20 11:16:56 följande:

Jag började för en månad sedan eller två ÄLSKAR att köpa klappar & att slå in dem! Blir så fint att lägga dem under granen sedan när de små ??? har somnat..

Åå vad jag längtar! Bara det kunde komma lite snö så man får den där rätta julkänslan & stämningen.

Ja, eller i alla fall lite kallt och frostigt.
  • tessan27

Har köpt det mesta tror jag... Varit en sväng till Ullared så barnens klappar är klara, har även köpt till sambon, svägerskan och barnens kusin. Så nu är det brorsan, mamma och pappa kvar att köpa till. Och ingen aning vad vi ska köpa till dem. Kanske en elektrisk fotfil till mamma...

• sextiotalist

Här köps julklapparna veckan innan jul som tidigast, innan dess har jag varken lust eller inspiration.
    Det är först veckan innan jul som jag börjar förbereda julen, det är för tidigt annars.
    Inser dock att jag måste ta och kolla slingorna den här helgen, har för mig att någon är trasig och det är garanti på den fortfarande

• pica pica

Vi skippar julklapparna i år, känns skönt på så många sätt! Firar jul här hemma med min man, min mamma och min mans dotter. Och vi alla tycker bara det är skönt att slippa jaga julklappar. Vi fokuserar på att ha trevligt tillsammans och fixa med och äta god mat Glad

• Majsan70

Nästan alla julklappar till minsta dottern (11år) är inköpta. Det blir mest böcker, läppglans, lotion från Victorias Secret samt biljetter till hästtävlingarna på Scandinavium. Tror m aken skulle köpa vattenhögtalare till henne oxå. 

Stora dottern (19) år får oxå hon biljetter till tävlingarna som jag köpt. 

Nåt annat har jag inte införskaffat ännu. 

• agua

Har köpt de flesta julklappar åt sonen färdiga, har mina föräldrar kvar, farmor och syster :)

• Aspie

Min syster är en sån som börjar redan spåna på julklappar redan under sommaren... Vår mår å andra sidan kan utbrista, i panik, att hon inte har köpt något... En vecka innan jul...

Jag själv har klickat hem 2 stycken julklappar häromveckan. Jag stressar inte med resten. Jag har tänkt ut en del grejer, men jag vill inte köpa dem riktigt än: man vet ju aldrig om det dyker upp något roligare!

Svar på tråden Julstök: Har du börjat handla julklappar?