• Forumvärd

Julstök: Har du börjat handla julklappar?

Julen närmar sig med stormsteg. Har du börjat handla julklappar redan eller är du som jag en av de svettiga stackarna som springer runt i affären dagen innan julafton?
    Dela gärna med dig av julklappstips och har du ingen aning om vad du ska köpa fråga i tråden
    Rösta och diskutera.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Julstök: Har du börjat handla julklappar?
  • Loriyana

Jag är redan klar. Vi köper bara till barnen i min familj så jag har köpt till dottern samt alla 7 syskonbarn.

• Anonym (färdig)

Jag har köpt allt redan, faktiskt. Inspirationen kom över mig redan i oktober så det var lika bra att passa på då. Det känns rysligt skönt att kunna slappna av, koka knäck och se fram emot helgerna utan att ha det där osäkerhetsmomentet hängande över sig. Jag brukar annars få prestationsångest över julklapparna. Man vill ju så gärna att alla ska bli glatt överraskade när de öppnar sina paket och det är inte lätt att hitta de där personligt utvalda klapparna när det bara är en vecka eller så kvar till jul.

• önskan87

Ska inte fira jul i Sverige utan i England med killens släkt. Köper därför enbart till barnen här i Sverige o firar "mini julafton" och köper sen julklappar till de i England när vi väl är där. Första gången jag firar jul där, ska bli väldigt skoj. Någon här som upplevt engelsk jul o deras traditioner?

• fluu

Har inhandlat de flesta julklappar. Stress är inte min grej!

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • tulip79

Har handlat klart till treåringen. Men till resten är kvar. Tycker det är svårt att hitta på nåt bra på lillasyster som fyller 1 år i januari.

• lövet2

Har handlat några, men inte så många. Jag har mest ägnat mig åt födelsedagspresenter då vi har 2 i november och 1 i december.

• Mercurialis

Jag har köpt de flesta julklapparna. Nu återstår att slå in dem.

Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • Anonym (Frugan)

Har bara maken att köpa till eftersom vi tyvärr inte har barn. Mamma och syrran la jag ner för några år sen-mamma har allt och syrran bryr sig inte alkis som hon är. Skillnad om vi skulle åka hem till jul,men skena iväg så långt mitt i smällkalla vintern.nej tack. Så nej,jag köper strax innan jul.

• Anonym (Mammatill5)

Ja här är alla klappar inhandlade och inslagna. Har 5 barn, så vill inte stressa med paket dagarna innan jul. Ser till att spendera den tiden till att bara mysa, baka och göra fint hemma. Otroligt skönt!

Svar på tråden Julstök: Har du börjat handla julklappar?