• Emmissara

Vi unga som planerar bebis!

Naniismamma skrev 2015-01-07 12:29:15 följande:
    ja det är jätte härligt :) hehe det är mycket jobb men så mycket kärlek också :) fick ju min första flicka när jag var 17 så har haft tid på mig att skaffa flera barn ^^, är 23 nu, men kommer hinna fylla 24 innan nästa barn :)
    aw adoptera är bra sak att göra :).
    ja visst vill man ha lite närmre i ålder på dom, dom brukar få så mycket bättre kontakt då.
    grattis långt i förskott hahaha :P
    Kan tänka mig att det är fullt upp men som du säger så får man så mycket kärlek tillbaka,

Aa adoptera har alltid funnits i mina tankar, men får se det är en tuff process.

Haha tack så mycket :)
  • Emmissara

jag har en liten fundering som jag behöver er åsikt om.

Graviditetstestet som jag tog den 23dec  och man ser ett svagt streck,  iaf det testet mäter på 10 hCG i mIU/ml, sen tog jag ett digitalt test den 28dec som visade "ej gravid" men de testet mäter på 25 eller 50 hCG i mIU/ml. 

kan det vara så att jag har låga hormoner och därför visade mitt andra test negativt? 

har beställt hem tester så de kommer nog imorgon eller på fredag så jag får väl reda på det då hur som helst, men kan inte sluta fundera ändå om det finns något hopp
    De kompisar som jag har pratat med och som har fått se bilder på testet har redan sagt grattis och säger att de andra testet måste ha visat fel då de tycker att alla mina symtom och första testet visar mot att jag är gravid, men jag vågar inte tro på det. 

• Emmissara
    obalanserad skrev 2015-01-07 15:55:25 följande:
    Har du bild på testet? Har du varit gravid innan? Kan sitta kvar hormoner? Jag plusade fortfarande 3 månader efter en abort förut.

jag har en bild från "inom tiden", men den bilden blev inte så bra men jag kan lägga upp den, sen har jag när det har torkat, dock så är det nästan lika skarpt i verkligheten då som det var "inom tiden". 

jag hade ett tidigt MF i mitten av maj, och jag har tagit test i höstas som visade negativt så de tror jag inte. 

• Emmissara

oj va dålig kvalité bilderna fick, men men får se vad testet säger som ja kommer ta när de kommer hem. 

obalanserad skrev 2015-01-07 16:26:38 följande:

Tycker det ser ut som ett spökstreck tyvärr

• Emmissara
    obalanserad skrev 2015-01-07 18:15:27 följande:

Ser strecket på andra bilden men de ser ut att sakna färg..

jo bilderna blev väldigt missvisande, men i verkligheten så såg man tydligt ett rosa streck
  • Emmissara
    obalanserad skrev 2015-01-07 18:51:17 följande:

Beräknad mens+6 och super negativt test.. :(

<3 när din tid kommer så kommer du uppskatta det något enormt. Kämpa på
    kram
  • Emmissara
    JosefineBo skrev 2015-01-15 18:39:01 följande:

BIM+7 idag, inga tecken på mens.. Egentligen inga tecken på graviditet heller men man kan ju hoppas!

har du tagit något test?
  • Emmissara
    Cystan skrev 2015-01-21 12:02:45 följande:

Hoppar in här jag med!!

Är också 19 år och ska börja försöka skaffa barn i maj/juni:)

Hejsan och välkommen hit :)
Svar på tråden Vi unga som planerar bebis!