• Penida

När är ett barn för gammalt för att sova naken med naken förälder av motsatt kön?

Frågan står i rubriken.
    Vi utgår från att alla trivs och att föräldern och barnet vill samsova tillsammans och sover helst nakna, när tycker du då att de måste sluta sova nakna ihop?

Avskyr CIO-metoder
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden När är ett barn för gammalt för att sova naken med naken förälder av motsatt kön?
  • Kim Possible
    Anonym (me) skrev 2014-12-19 15:18:18 följande:
    Du kan inte tänka dig pappa kan få stånd omedvetet i sömnen och därmed omedvetet trycka sin penis mot sitt barns rumpa eller snippa?
    Då borde man väl i rimlighetens namn oroa sig för mammor som blir upphetsade i sömnen och omedvetet trycker underlivet mot barnet? Eller är det manliga underlivet på något sätt värre än det kvinnliga?

Är det inte lika hemskt att någon trycker sig mot barn med kläder på? 
  • Anonym (me)
    Flickan och kråkan skrev 2014-12-19 15:28:35 följande:
    Är du seriös?!
    Ja,jag blir lite rädd om du tycker något annat?
  • Muslimsktjej
    Flickan och kråkan skrev 2014-12-19 15:25:16 följande:
    Då undrar jag hur många barn du samsovit med för du verkar faktiskt inte ha en susning. Jag har kramat mina barn ofta och mycket när vi sovit och nej, våra kön trycks inte mot varandra (gäller pappan också). Jag svarade på detta tidigare i tråden också - man ligger inte och trycket sitt könsorgan mot barnets (med eller utan kläder) även om man kan göra det tillsammans med sin vuxna partner om och när det så önskas. Man kan kramas på många olika sätt vilket jag tror att du förstår. Förvånad över dem som verkar tro att det är vanligt att man omedvetet kränker dem man sover med när man inte har kläder på. Hur vågar man sova med någon överhuvudtaget då? Och vad har man för människosyn? Att du som spontana tanke tänker "äckligt" och "pedofili" säger ganska mycket.
    "Man ligger inte och trycker sitt könsorgan mot barnets"

Det har jag inte heller skrivit.

Folk rör sig ofta när de sover, alltså menar jag återigen att det är omedvetet och inget pappan gör med mening.

Men om du har barn och en man som ligger helt stilla som döda när de sover och inte rör sig ett skit så visst. Innebär inte att alla barn är så.
  • Flickan och kråkan
    Muslimsktjej skrev 2014-12-19 15:34:22 följande:

Folk rör sig ofta när de sover, alltså menar jag återigen att det är omedvetet och inget pappan gör med mening.

Men om du har barn och en man som ligger helt stilla som döda när de sover och inte rör sig ett skit så visst. Innebär inte att alla barn är så.
    Jo, det har du skrivit.

Ja, man rör sig mycket när man sover. Vi har tre barn som far runt som propellrar. Trots det så har det märkligt nog aldrig hamnat några erekterade penisar (varken stora eller små) i närheten av mitt könsorgan. Med tanke på vad som skrivs här i tråden så borde det vara vardagsmat för mig då jag faktiskt under lång tid har sovit med fyra individer av manligt kön. Jag har inte heller hamnat i situationer där jag tryckt mitt kön mot något av deras - varken omedvetet eller medvetet. 

Normalt sett så ligger man inte och trycker sitt kön mot någon annans kön omedvetet i sömnen. Alla ni som skriver detta, råkar ni ofta ut för detta? 
  • Muslimsktjej
    Flickan och kråkan skrev 2014-12-19 15:42:14 följande:
    Jo, det har du skrivit.

Ja, man rör sig mycket när man sover. Vi har tre barn som far runt som propellrar. Trots det så har det märkligt nog aldrig hamnat några erekterade penisar (varken stora eller små) i närheten av mitt könsorgan. Med tanke på vad som skrivs här i tråden så borde det vara vardagsmat för mig då jag faktiskt under lång tid har sovit med fyra individer av manligt kön. Jag har inte heller hamnat i situationer där jag tryckt mitt kön mot något av deras - varken omedvetet eller medvetet. 

Normalt sett så ligger man inte och trycker sitt kön mot någon annans kön omedvetet i sömnen. Alla ni som skriver detta, råkar ni ofta ut för detta? 
    Nej, minns inte att jag skrivit att någon förälder med mening gnider sig mot sitt barn (om inte föräldern är pedofil).

Jag skrev om en pappas penis mot ett barns RUMPA, inte ett barns prinskorv mot en vuxens underliv/röv. Så att du aldrig fått dina barn könsorgan i ditt underliv är väl rätt självklart? Uh
  • Kim Possible
    Muslimsktjej skrev 2014-12-19 15:34:22 följande:

Hur många barn (och vuxna) har du sovit tillsammans med? Med tanke på att du bara är 16 så antar och hoppas jag att du inte har några egna barn, och eftersom du är muslimskt gift så antar jag att du även när det kommer till vuxna sängpartners (förutom dina föräldrar när du var yngre) har begränsad erfarenhet även där. 

Varför tror du inte de/oss som säger att (omedvetet) gnidande i sömnen är något som brukar inträffa, och att det inte är något vanligt förekommande att könsorgan nuddar barnen (med eller utan kläder på)? Människor med både egna barn och förmodligen betydligt mer erfarenhet även av vuxna sängpartners.
  • Flickan och kråkan
    Muslimsktjej skrev 2014-12-19 15:48:23 följande:
    Nej, minns inte att jag skrivit att någon förälder med mening gnider sig mot sitt barn (om inte föräldern är pedofil).

Jag skrev om en pappas penis mot ett barns RUMPA, inte ett barns prinskorv mot en vuxens underliv/röv. Så att du aldrig fått dina barn könsorgan i ditt underliv är väl rätt självklart? Uh
    Inte mot min rumpa heller . Både barn och vuxna rör ju sig så det borde med ditt resonemang vara ett ständigt tryckande av snoppar och snippor mot rumpor, eller? Vi är många som samsover med mer än ett barn.

Om du inte har några tankar om könskontakt vad är det då du menar med att det gränsar till pedofili?
  • Anonym (me)
    Flickan och kråkan skrev 2014-12-19 15:58:02 följande:

Inte mot min rumpa heller . Både barn och vuxna rör ju sig så det borde med ditt resonemang vara ett ständigt tryckande av snoppar och snippor mot rumpor, eller? Vi är många som samsover med mer än ett barn.

Om du inte har några tankar om könskontakt vad är det då du menar med att det gränsar till pedofili?

Hur kan du veta helt säkert vad som sker omedvetet hos en förälder som sover naket tillsammans med sitt barn?
  • Penida

Den här tråden utvecklades till något intressant.
    Jag börjar också undra hur människor sover med tanke på alla scenarion som tas upp. Vi sover visserligen med underkläder eller nattplagg men jag tycker att jag borde ha märkt av detta ändå?
    Själv kan jag inte se några konstigheter med att sova naken med ett litet barn, de flesta föräldrar är trots allt inte sjuka. De föräldrar och andra som dras sexuellt till barn kommer hitta tillfällen oavsett om de avser agera, sovkläder skyddar inte mot pedofili och att vara naken med sitt barn är inte samma sak som att vara pedofil.
    Rent spontant skulle jag troligtvis reagera om det gällde ett äldre barn, ett barn i tonåren men inte för att jag tänker att det ligger en sexuell störning bakom. Det känns snarare gränslöst, så gamla barn under normala förhållanden ska ha kommit längre utvecklingsmässigt och föräldrarna bör enligt min mening uppmuntra detta.

Avskyr CIO-metoder
  • Muslimsktjej
    Kim Possible skrev 2014-12-19 15:56:49 följande:
    Hur många barn (och vuxna) har du sovit tillsammans med? Med tanke på att du bara är 16 så antar och hoppas jag att du inte har några egna barn, och eftersom du är muslimskt gift så antar jag att du även när det kommer till vuxna sängpartners (förutom dina föräldrar när du var yngre) har begränsad erfarenhet även där. 

Varför tror du inte de/oss som säger att (omedvetet) gnidande i sömnen är något som brukar inträffa, och att det inte är något vanligt förekommande att könsorgan nuddar barnen (med eller utan kläder på)? Människor med både egna barn och förmodligen betydligt mer erfarenhet även av vuxna sängpartners.
    Har sovit bredvid några barn och hade jag kramat dem bakifrån så hade mitt underliv definitivt tryckts mot deras rumpa. Dock värre med männens könsorgan då männens och kvinnornas könsorgan ser olika ut och ja.. du fattar säkert själv vad jag menar.

Men ja, om man aldrig kramar sina barn i sömnen och om man sover en halv meter ifrån varandra och aldrig rör sig så är det nog lugnt, men återigen, alla sover inte lika. Många föräldrar och barn rör sig mycket.
Svar på tråden När är ett barn för gammalt för att sova naken med naken förälder av motsatt kön?