Inlägg från: fyrklöver81 |Visa alla inlägg
  • fyrklöver81

BF september 2015!

lördagsgodis skrev 2015-07-25 18:42:41 följande:

Idag har vi tagit familjebilder som blev riktigt fina,tog dom ute i vår trädgård så ljuset blev fantastiskt:)

Jag har tänkt på att katterna inte kommer få sova i vårat sovrum på nätterna då dom gärna sover med barnen och inte skulle tveka att lägga sig rakt över en liten varm baby. Idag är det 18 dagar tills min igångsättning och jag känner mig rätt nervös men även förväntansfull!!!

Kul med familjebilder:)
    18 dagar vilken veckar du i då? Har inte riktigt koll men varför blir du igångsatt?
  • fyrklöver81
    lördagsgodis skrev 2015-07-25 19:55:00 följande:

Jag är i v.36 idag och blir igångsatt pga att mina två tidigare barn varit stora för tiden när de fötts.

Spännande det är verkligen snart :)
  • fyrklöver81

Barnmorska idag. Allt ligger bra. SF mått precis på medellinje. Hjärtljud 156.
    Tror kanske på en tjej :)
    Huvudet neråt och fullt rörligt.

• fyrklöver81
    Inorr02 skrev 2015-07-29 12:06:44 följande:

v 34+1 hade mycket med jobbiga sd i går kväll gjorde ont från och till. känns som bäbis lagt sig långt ner med skallen i bäckenet trycker som ner åt då och då. Är så trött. 

Ja nu börjar den jobbiga tiden , det tycker jag med. Tror att alla snart önskar föda. Samtidigt är det väl bra att vi är trötta på våra
    Magar och motiverade till förlossning.
    Jag är också väldigt trött. Just nu ser huset ut som ett bombnedslag och vi ska åka iväg över helgen imorgon. Orkar verkligen inte ta tag i städning. Ligger i soffan och våndas över stort kaos :(
  • fyrklöver81
    lördagsgodis skrev 2015-08-02 08:06:19 följande:

Slemproppen kan återskapas så om du inte har sd och ont borde det inte vara någon fara.

Med sonen gick den nog 1-2 veckor innan han föddes. Så orolig är jag inte. Födde honom 40+6 så sannolikt har jag lång tid lvar till bf. Men visst blir det ett litet påslag när man ser det.
  • fyrklöver81
    beetroots skrev 2015-08-02 18:35:36 följande:

Hjälp, blev helt svettig, illamående och yr nyss, har varit sjuk i för två veckor sedan och känner mig fortfarande lite svag och har haft svårt för att vara uppe längre tider utan att bli svettig och yr.

kändes som om jag blivit akut magsjuk nu eller något. Jag kräks inte men bara svettas och känner mig jättesvag. Har legat ner i 10 minuter men de känns inte bättre. Kan de fortfarande vara kroppen som återhämtar sig även om de var två veckor sedan? :(

Blodtrycksfall? Har du lågt bltr? Kanske vätske/salt brist?
  • fyrklöver81

Känns som vi är många med sammandragningar. Själv har jag mens/ molvärk idag som är mer eller mindre konstant men inte mycket sammandragningar.

• fyrklöver81
    Inorr02 skrev 2015-08-03 19:57:59 följande:

japp de mesta är packat till bb, sjuk ont i dag med foglossning blev kryckor i dag nu är de säg läge till i morgon

Så tråkigt med sådan foglossning. Hoppas det blir bättre av vilan imorgon.
Svar på tråden BF september 2015!