Inlägg från: fyrklöver81 |Visa alla inlägg
  • fyrklöver81
    Inorr02 skrev 2015-08-15 12:34:58 följande:

på tis är jag 37 veckor hoppas på att den kommer till onsdag 

Är du 37+0 på tisdag?
  • fyrklöver81
    lördagsgodis skrev 2015-08-16 11:50:06 följande:

Iiik! Imorgon kl7.30 ska jag vara på bb och få första omgången gel... så spänd, förväntansfull och nervös, hoppas jag kan sova inatt. Idag är båda barnen hos kompisar och min man och mamma städar så det ska vara extra snyggt när vi kommer hem med nya syskonet. Måste handla lite gotta att ta med i bb-väskan bara.

Gud så spännande. All lycka till! :)
    Första septemberbebisen i tråden!
  • fyrklöver81

Idag har jag vart sjukt trött. Dock inga förvärkar/ mensvärk längre. Vilket känns konstigt då jag hade mycket för någon dag sen.

• fyrklöver81
    Mockingjay skrev 2015-08-19 08:39:57 följande:

Det blev en bebis vid 23.46 igår. Pojk, 49 cm, 3350 g. Söt!!

Förlossningsberättelse kommer senare, det var en snabb förlossning i alla fall.

Nu ligger vi och myser på bb.

Stort grattis! Och jisses så fort det måste gått:)
  • fyrklöver81

En till med lite förvärkar. De kom regelbundet när jag låg och vilade. Blev lite nervös av det och gick upp och då försvann dem , så bara förvärkar alltså:(

• fyrklöver81
    lizanilander skrev 2015-08-30 11:10:30 följande:

Efter 9 timmar i väntan på om vi skulle få igångsättning eller inte igår så sattes det tillslut ett dropp typ 18:45 då jag redan var öppen 3 och tappen var nästan utplånad. 20:37 kom vår lilla Mio med raketfart till världen! Det gick sjukt fort och jag fattar inte hur jag kan vara hel efter detta, då jag fick sys över en timme med första sonen efter mkt bristningar och klipp. Vilken total skillnad och jag är nästan mer i chock över hur jag kan kissa utan att det svider, än att det gick så fort :P Lycka!!!

Grattis!!! Låter som en bra förlossning!?
  • fyrklöver81

Någon mer än jag som är en hormonell bitch. Jag är helt hemsk! Och efteråt får jag så. Ångest mot min fina man.

• fyrklöver81
    Sopp skrev 2015-09-07 19:31:20 följande:

Nu händer det grejer! För en timme sedan forsade bokstavligt talat vattnet ut när jag skulle läsa för sonen. Inga värkar ännu, men vi har tagit hit farmor och farfar ändå så att de kan lägga sonen. Vid 21 åker vi in på kontroll på förlossningen

Antar att du ligger och gosar bebis nu :)
  • fyrklöver81
    Blixt3 skrev 2015-09-12 16:23:32 följande:

Igår 01.19 kom vår pojk till världen. Det gick fort, vattnet gick strax efter 17 värkarna kom igång snabbt. 8 h senare var han här <3 drygt 3500g g tung o 51 cn lång.

Som en blixt! Grattis :)
    Här är det bf +1 och längtar.
Svar på tråden BF september 2015!