Min fru vill, men inget händer
Det stämmer rätt bra det jag läst här inne på mig, jag vill ha hårda tag av en man. Min exman var en sådan som gjorde precis allt vad jag sa han skulle göra, städade hemmet, lagade mat och passade upp mig jämt, var kärleksfull och öm, en jättefin man och partner och min bästa vän. Jag ville ha sex med honom men han var rätt sval på sexbiten. Saknade lust. Och när vi väl hade sex var han osäker på sig själv, visade ingen lust utan mer rädd över att göra fel. Det funkade inte för mig. Min lust försvann och jag blev mest irriterad och arg av att se honom.
Idag har jag en man som vet att ta för sig. Han är dominant och säger ifrån. Han låter inte mig styra och ställa fastän jag är dominant och viljestark. Han kan trycka mig mot väggen och slita av mig kläderna och ta sin kvinna som han vill ha och jag älskar det. Så kåt som jag är nu har jag aldrig varit förr och vi är inne på femte året. Får inte nog av honom även om vi också kan ha intensiva gräl. Passionen dör inte ut.
Mitt tips är alltså att sluta vara menlösa män som går omkring och är försiktiga och snälla.....utan ryt till, var bestämd och ta det ni vill ha. Spela inte utan var detta fullt ut så tror jag många kvinnor blir överraskade - och kåta!
Jag har haft en man som var rätt bestämd att han skulle sätta på mig på morgonen. Han var inte mesig, men det var inte kul det heller.