• angel-1990

bli gravid med första barnet 2015

Tjenare.

Jag har länge velat haft barn med har inte lyckats än. Är en kvinna på 24 år och känner att det kan vara dags nu :)

Om jag har räknat rätt så hade jag äl den 30/12

Jag är nu alltså på äl +5 hoppad det går denna gång :)

Välkomna till alla ni som vill följas vid

• Svar på tråden bli gravid med första barnet 2015
  • Lisa92

Har inte varit inne på ett tag för har haft fullt upp hemma med att packa ner saker inför flytt :) Men tänkte titta in och höra hur det gått för alla och säga hej till nya :)

• Joozzaan
    Lisa92 skrev 2015-04-26 03:13:04 följande:

Har inte varit inne på ett tag för har haft fullt upp hemma med att packa ner saker inför flytt :) Men tänkte titta in och höra hur det gått för alla och säga hej till nya :)

BIM i moegon så får se vad som händer :) hur går det för dig? :)
  • Lisa92
    Joozzaan skrev 2015-04-26 12:30:31 följande:
    BIM i moegon så får se vad som händer :) hur går det för dig? :)
    BIM i går och mensen lyser med sin frånvaro :P men är inte säker på att jag hade ägglossning denna månaden för jag brukar få as ont vid ägglossning och har inte känt den smärtan :/ så tror att mensen är sen pga det och stress :P
  • iowa
    angel-1990 skrev 2015-01-23 20:11:40 följande:

Vet det är svårt att se på bilden pga dålig kamera. Lättare att se i verkligheten... men ska testa imorn eller på söndag..

Hur går det för dig TS? Länge sedan update! Kram
  • Kixpix

Jag hoppar in i denna tråden också :)

Jag är 25, sambon är 27.

Jag har haft ÄL, började i onsdags, inte kört med några test eller liknande.

Beräknad BIM är i mitten på maj runt den 11-12/5. Så jag får vänta ett tag innan jag kan testa mig :)

• Lisa92

Har gjort ont som vid ägglossning fast inte lika mycket utan en gång i går och en gång i dag.. Undrar vad det kan vara för ägglossning smärtorna brukar hålla i sig till och från under tre dagar inte bara en gång om dan xP

• Joozzaan
    Lisa92 skrev 2015-04-28 01:01:07 följande:

Har gjort ont som vid ägglossning fast inte lika mycket utan en gång i går och en gång i dag.. Undrar vad det kan vara för ägglossning smärtorna brukar hålla i sig till och från under tre dagar inte bara en gång om dan xP

Du och jag är ju lite för lika känner jag haha :) mensen skulle kommit igår men har ännu inte kommit. Tog ett test som dock var negativt från vad jag kunde se och tror det beror på att jag inte heller har haft äl denna månad. Senaste dagarna har det ryckt och stuckits lite runt äggstockarna så får väl se om mensen tänker komma snart eller vad det är frågan om. :)
  • Lisa92
    Joozzaan skrev 2015-04-28 03:25:18 följande:
    Du och jag är ju lite för lika känner jag haha :) mensen skulle kommit igår men har ännu inte kommit. Tog ett test som dock var negativt från vad jag kunde se och tror det beror på att jag inte heller har haft äl denna månad. Senaste dagarna har det ryckt och stuckits lite runt äggstockarna så får väl se om mensen tänker komma snart eller vad det är frågan om. :)
    Haha totalsynkade xD
  • Joozzaan
    Lisa92 skrev 2015-04-28 04:13:27 följande:

Haha totalsynkade xD

Och födda samma årtal om det är det 92 står för i ditt namn :D Haha tänk om vi skulle plussa samtidigt med när den dagen kommer! Lite skoj att höra att någon går igenom exakt samma sak, exakt samtidigt xD
  • Lisa92
    Joozzaan skrev 2015-04-28 07:50:36 följande:
    Och födda samma årtal om det är det 92 står för i ditt namn :D Haha tänk om vi skulle plussa samtidigt med när den dagen kommer! Lite skoj att höra att någon går igenom exakt samma sak, exakt samtidigt xD
    Haha :P ja det står för årtalet jag är född.. Haha :P då skulle jag bli lite rädd faktisk om det händer xD ja ganska kul att läsa inläggen och bara "det va just det jag tänkte skriva" xD
Svar på tråden bli gravid med första barnet 2015