• angel-1990

bli gravid med första barnet 2015

Tjenare.

Jag har länge velat haft barn med har inte lyckats än. Är en kvinna på 24 år och känner att det kan vara dags nu :)

Om jag har räknat rätt så hade jag äl den 30/12

Jag är nu alltså på äl +5 hoppad det går denna gång :)

Välkomna till alla ni som vill följas vid

• Svar på tråden bli gravid med första barnet 2015
  • Lisa92

Har inte skrivit på ett tag men tänkte uppdatera att här har det inte hänt något än :/ hur e det med er andra? :)

• Joozzaan
    Lisa92 skrev 2015-06-30 10:38:48 följande:

Har inte skrivit på ett tag men tänkte uppdatera att här har det inte hänt något än :/ hur e det med er andra? :)

Händer inte myckett här heller. . . Försök nummer 8 nu så håller tummarna. Men könns så hopplöst när det går så långt mellan varje mens och olika varje månad. Vi ju på så sätt inte när jag har BM eller något. :( är du nära BM?
  • Wilja87

Försök nummer 2 för oss, har ägglossning idag! Hade sex igår och kommer sexa till det ordentligt idag och närmaste två dagarna. Gjorde en spolning av äggledarna igår också, någon som har gjort det som blev gravid efter? Har PCOS och började försöka i augusti 2014, men har inte fått mogna ägg förrän två månader tillbaka, därav är det riktiga försök nummer 2 nu!

Hoppas Hoppas!

• Lisa92
    Joozzaan skrev 2015-07-01 03:11:54 följande:
    Händer inte myckett här heller. . . Försök nummer 8 nu så håller tummarna. Men könns så hopplöst när det går så långt mellan varje mens och olika varje månad. Vi ju på så sätt inte när jag har BM eller något. :( är du nära BM?
    Jag hade mens midsommar, så äl snart :) jag vet att jag har mens nästan på dagen 2 veckor efter äl :) så känner jag av äl kan jag räkna ut mensen :)
  • Joozzaan
    Lisa92 skrev 2015-07-01 23:58:19 följande:

Jag hade mens midsommar, så äl snart :) jag vet att jag har mens nästan på dagen 2 veckor efter äl :) så känner jag av äl kan jag räkna ut mensen :)

Gud så skönt att kunna räkna ut det på så sätt :) önskar jag kunde göra det samma men känns som jag bara svamlar runt i mörkret här :P funderar på att ringa och be om hjälp med att kolla så jag har äl och korta ner cyklarna.. är det Kvinnokliniken då? Vad kommer dom göra? Har aldrig varit hos gyn förr... :O haha
  • fruhjortsberg

Hej!

Jag följer också gärna med i den här tråden! :)

Nygifta och bebisverkstaden är just påbörjad här. Planerad ägglossning på söndag.

Följer gärna er andra som också försöker med första barnet.

Spännanade!! :D

• RapidAngel
    fruhjortsberg skrev 2015-07-02 10:46:36 följande:

Hej!

Jag följer också gärna med i den här tråden! :)

Nygifta och bebisverkstaden är just påbörjad här. Planerad ägglossning på söndag.

Följer gärna er andra som också försöker med första barnet.

Spännanade!! :D

Tjena! Spännande! Samma här! Eller, inte nygift men verkstaden är nyss påbörjad med första, och ÄL beräknad på måndag =) Nu kör vi =) 
  • hvep

Jag fick veta i torsdags att jag är gravid! Blev så himla förvånad, förra gången mådde jag verkligen extremt.. konstigt, massa graviditetsymptom. Nu har jag enbart ont i brösten, det är det enda. Men jag kan verkligen inte glädja mig, är så otroligt rädd för missfall igen, och känner mig säker på att jag kommer få det. Vet inte hur jag ska våga glädjas, jag orkar liksom inte med ett till missfall så snart...

Svar på tråden bli gravid med första barnet 2015