• bea85

Junibebisar del 3

hej hej nu e vi tillbax från skid semsetern . så skönt fick åka lite med leo medans loke sov hehe.

loke har flis jacka och flis byxor. body och strumpbyxor och tossar och vanntar och mössa så klart, sen sitter han under min stora jacka i bärsjalen kan reglera värmen genom att öppna jakan hehe himla praktiskt. och himla mysigt

• bea85

felixxmor

gud va skönt det låter avis man blir. önskar man kunde oxå men men det kommerväll va skönt att det gick bra

• bea85

jag sak va hemma tills agust med sen får vi se om pappan kan va pappa ledig eller ej. troligen e han det det beror lite på hru loke e.

loke sa titta igår och mamma för ett par dagar sen så stor han börjar bli. det bästa han vet just nu e att prata. han väntar på att man svavar oxå så gullug han e.

sen har han börjar klappa händerna det e roligt som bara den.

• bea85

Mandy loke e precis likadan kan inte gå ur synhol innan han gråter och kryper efter. loke e så himla mammig atta bara jag duger

• bea85

JCA

e du värkligen säker på att det e så? jag ringde till komunen när leo skulle in till mig sa dom att han får en plats men vill vi inte ha den går den till den efter. och så får vi nästa lediga plats. dom kan ju inte hålla en plats i 4 månader bara för att jag vill va hemma den tiden

Mandy måste fråga om det va du som hade dina två tjejer i samma rum? om det va du hur funkar det? vi funderar på att flytta loke till leos rum när vi flyttar

• bea85

mandy okej då får jag fråga om hehe. sover er minsting hos er eller? loke e helt hopplös på natten

• bea85

loke härmar oxå. han låter så söt de leo säger e poppis att härma.

• bea85

JCA hehe du e ju mamma så du har ju rätt att snurra till det ibland. hehe

Mandy okej precis som loke da. han vaknar oxå av storebror. ammar du fortfarande eller ens du kasnke inte har gjort.

vilken ålder e det på fullkorns välling? e det 8 månader eller?

• bea85

vi väger när vi vill. men jag väger varje månad. han har ju gåt ner så värst så jag vill hålla koll.

idag fick vi våra undervattens bilder så himla coola. har någon fler såna bilder som man kan få kika på tycker de e så balla.

a lie gav du fruktpurre i vällingen?

• bea85

A lie okej sak prova det. tack för tipset hehe

kajsa loke har en vanlig kudde som vi har haft länge så den e ganska platt . inte för att han ligger med huvet på kuden han e som pippi. hehe

glad mamma va det dina barn som sov i samma rum?

loke gillar att ha ost eller små mini skingbitar på

Svar på tråden Junibebisar del 3