• bea85

Junibebisar del 3

Trollnilla: bara så du vet angånde fästingar så barn under 3 år e emuna mot dom. jag skullle vaxinera leo men de sa att det inte behövdes det va bara att slänga bort pengar . men det e ju himla äkliga.

THAN loek ska göra 10 månaders grjejer 1 månad för sen när han e 11. tror inte leo fick göra det. vi bode i marifred då dom kasnke inte gör det i mälartrakten.
    loke äter oxå på natten fast bara 1 gång.

grattis kajsa stora killen

• bea85

Trollnilla : accå inte vaccinera så att de inte får utan mot sjukdomarna. men så va det ju någon som skrev att en 1 åring hade fått en av sjukdomarna. va arg jag blir då duma bvc som sa att de inte kan få. hade gladiligen vaccinerat leo för 300 om dom inte ljugit.

Camilla J gratttis.
    kan ge ett tips i barnvagns väg passa dig för brios twinette hade en sådan bara massa problem

felixxmor grattis på födelsedagen

• bea85

loke går inte häller tror det kommer dröja han e så nöjd att krypa går ju nästan likafort som när storebror går så varför göra sig besväret att lära sig det? hehe men men man får se hur han gör

• bea85

loke har precis lärt sig att man kan klätra upp i storebrors säng det e jätte kul . storebror har loftsäng. panik i stugan. går inte va lämna för 1 s för då e han där och sak se om storebror e där. va sak man göra liksom? stängsel eller hehe

JCA röstade på dig

• bea85

den sitter fast e fastskruvad en ikea loftsäng eller va det heter så allt sitter i hopp tar jag bort den faller typ allt i hopp nej men nästan. annars skulle jag gjort det

• bea85

loke har 74 i kläder.
    han väger 8900 och e 74 lång.

loke har rådis skor han med snörning bra och bilha på dinsko.

e det någon som vet om listan på är alla e födda finns kvar eller så skulle va kul att se den de fyller ju snart så man inte missar att gratta någon

• bea85

Isabella 3 juni -05
    Erik 10 juni -05
    Jonathan 12 juni-05
    Jasmine 13 Juni-05
    Anton 13 Juni- 05
    Reuben 13 juni -05
    Loke 15 juni-05
    Elvira 19 juni-05

• bea85

emmamaria: på bvc sa de till mig att ge korv och loke älskar det.
    loke äter russin oxå men han använder inte tänderna han använder kinbenen eller va man sak säga han har ju bara 4 som e framme och 1 på väg så de hälper inte till så mycket att tugga.

e det någon här som har en maclaren? har set deras nya sulkys eller va det e och vill köpa men vet inte om dom om de e bra eller så. någon här som vet?

• bea85

arne: oekj va bra då kasnek jag slåt till hehe tack

Bonanza på apoteket sa det att deras va bra för barn den med 25 eller 30 i faktor. har hafr den sen leo va liten e jätte nöjd med den.
    loke har när vi e ute solhat(har en tjockare i väskan ifall att) body och en vindjacka fast den tar jag av om det blir för varmt. annars har han vanliga byxor och byxor att ha i sandlådan men visst e det för varmt som typ igår åker de av.

bor i järfälla känner ingen häller.

majflickan att ge kethcup e väll inte så bra det innehåller ju masssssssa socker och den utan har ju massa annat som inte e bra.

• bea85

emmamaria : ju yngre de e ju lindrigare har dom det. leo fick det när han va 1,5 typ 40 koppor max lite lite feber annars som vanligt. va lite glad att han har det nu så han slipper sen. kylbalsam kan hjälpa om det kilar

• bea85

va jobbigt med all era som e sjuka. hoppas de blir friska snart.

emmamaria: du kan kolla på vårdgaidens hemsida de har bilder påhur det ser ut har jag för mig eller sjukabarn.se tror adressen va så vilket fall.

igår försökte loke gå men det slutade i frittfall och en fläskläpp med massa blod. men han ger sig inte han e på det hela tiden hoppas han lär sig snart han slår sig så.

• bea85

loke sover utan pyjamas bara blöja just nu dels för värmen dels för att han har feber tror det e en tand eller två på g han har ögoninflamation får han alltid när han får tänder.

igår tog loke sina första staplande steg 3 st hade nog blivit fler om jag inte sagt men loke för då tappade han konsentrationen.

• bea85

e e man tillbax från sjukdom och sånt fy har legat magsjuk tur att det bara va jag.

emmamaria min polare har en sådan hon e supper nöjd.

ebbas mamma 1: en supper smidig vagn som jag vill rekomndera e brio sitty. den har diock inte fult liggläge men den e supper bra på allt annat. loke älskar att sitta i den då blir han stor kille.

vi har haft emmaljunga cros way älskade den den blev dock stulen.
    brio sitty 2 st ville köpa en nyare model men snyggare färg hehe. brio twinette dålig vagn. har nu e emmaljunga 80 talare som jag älskar men sak köpa en maclaren så fort vi får råd.

har alla ni fott tillbax mensen? min e fortfarande på villospår

Svar på tråden Junibebisar del 3