• bea85

Junibebisar del 3

va skönt att era små värkar bättre inge kul när de e sjuka.

majflickan hur fick du tableter som får mjölken att sina?

• bea85

loke e född den 15 han.

när e det de brukar få tänder? loke har två. e det normalt?

• bea85

hej hej alla snygga mammor nu e jag tillbax efter att ha flyttat. jobbigt utan internet hehe i typ 1 v

angånde tandkräm så behövs den ju inte igentligen inte på små barn vilket fall. de säger min tandläkare vilket fall. och när man väll sal ta tandkräm sak man ta så mycket som barnets lillfingersnagel. har jag hört av min tandis och henne håller jag hårt vid hehe

loke har tagit sitt första setg nu hehe men såg att massa av era sötisar redan gjort det . grattis till er.

• bea85

a lie: va det du som hade fruktpure i vällingen? har provat lite men det värkar inte funka. har du lust att berätta vilken sort och hur mycket du använde och hur lång tid det tog innan han gillade den? skulle bli jätttte glad då

vi (järfälla) har ingen snö och hyfsat varmt över 5 + grader varje dag längtar tills vi e över 10+

• bea85

A lie tack för tipsen sak till affären och köpa hans favis nu så får vi se om han går att luras hehe.
    jätte fint kort förästen.

hur e era små när de ska ha mat? alltså sitter de still i sin matstol? loke gör det inte för 5 öra inte ens selen håller honom han vet hur man ålar sig hur den så mamma inte märker det. blir galen på han ibland han kan ju göra illa sig

• bea85

får ta och prova och ge han våran mat för det e ju den han vill åt när han kryper ur.

• bea85

TAHN var har du köpt dom? letat och letat men hitar inga förutom på pop men de e för dyra för att köpa tycker jag han växer ju snart ur det.

idag vägdes lila loke 74 lång och 8930

va väger vägde era vd 10 månader?

kan ju skriva vem loke e oxå.
    han e VÄRLDENS ENVISASTE unge hehe. fast himla söt och snäll. dock inte välrdens smartaste men det gör inget för han e söt så det märks knapst.

• bea85

tack för alla gloonbyxtips sak ut och kicka idag
    annars får jag kasnke be mamma köpa i strängnäs hehe tack för tipset TAHN

loke kan en himla massa ord eller han förstår dom. frågar man honom va typ lampan eller storebror e så säger han dääää.

babyboom2005 vi har ett par supper bra vantar eller två par. ena e ett par lackvantar köpta på pop fast för 2 år sen vet inte ifall de har kvar dom. annars e ju fingervantar himla bra hm har biliga och bra.

• bea85

loke drar av sig mössan hela tiden. han älskar att kasta den när jag inte ser oxå unga asså.

a lie härlig bild man får lust att dra ut och ha lite piknik

• bea85

loke får glass när det e något specielt typ kalas å det älskar han.
    dock händer det att leo gerhsn av sitt lördags godis så han e ju en gote gris. leo ser det som själv klart att loke oxå ska ha
    han f¨r dock de leo inte gillar haha

Svar på tråden Junibebisar del 3