• bea85

Junibebisar del 3

gald mamma: okej vi har stält in spjälsängen nu det funkar så där. men mäst för att han e så mammig hehe. men ammar du något på natten?

Helen H 79: mina pojkar vaknar 07:30 prick haha varjedag de har en instäld klocka tror jag.

Bonanza: när går han och lägger sig? och hur mycket sover han på dagen?
    min stora kille vakande 5 ett tag men då sov han för mycket på dagen för när vi började med att väcka honom efter ett tag sov han längre på morgonen. han har alltig lagt sig vid 8.

här e vi magsjuka eller barnen inte ja. va inne på akuten för storkillen va helt utorkad. hoppas nte lillebror blir lika dålig.

• bea85

Bonanza leo va likadan ett tag men vi va på tomtits en hel dag och då hade han inte tid att sova va för kul. sen va det lättare att få han att sova längre

• bea85

nu e storebror bra men lilla loke e dålig i gårkväll och i natt hade han nästan 40 graders feber och bara spyde man känner sig så makt lös. som tur e han lite bättre idag. tack för alla krya på sig ord det värmer en när det känns som mörkast.
    tur att man ammar iallafall för det e det ända han vill ha.

mandy: det funkade bra med att sova i samm rum tills loke blev sjuk. men när han e friks ska vi ta nya tag.
    går din dotter i sömnen eller bara vill komma till er eller va gör hon?

jag nattammar 1 gång ( i vanliga fall) just nu e det ju hela natten då han e sjuk och spur men annars e det 1 gång. runt 2 typ men då vill han även sova i våran säng. när vi flyttar sak jag ta tag i saken att sluta natt amma och att han sover hela natten i sin säng.

• bea85

hallå hallå nu e vi friska och tar nya tag med datan.
    loke e frisk men mager som bara den.
    någon som vet va man sak göra efter en magsjuka om de got ner massa? sak ringa bvc men tänkte höra om ni visste

JCA
    men gud va hämskt stakars er.

• bea85

Jessi74 va kul med undervattens bilder dom blir så fina.

loke e mega supper dunder mammig. ingen jag menar värkligen ingn får peta på han utom ja. han kryper efter mig om jag sätter ner han . ibland kan han sitta o leka själv eller med leo men men bvc sa att det va ebn afs hopaps på det.

vi va o vägde oxå han har äntligen got upp nu väger han va han vägde vid 7 månader hehe. han som låg över normal kurvan med t streck ligger nu under med 2 strek . fick årder att ge smör i maten får se om han växer bättre.

va väger era vid 9 månader? era som flyyt än dåda hehe loke blir ju det idag

• bea85

Bonanza gud va fin klänning. så fin du e i den.

i kväll e det melodifestivalen ska ni se?

• bea85

Bonanza leo började dagis vid 15 månader o han älskade det. man fick slita han därifrån. jag han inte plugga vidare innan jag blev med loke så jag har alltid varit hemma men leo ville inte va hemma ha ville va och leka med barnen som han säger hehe. sen när loke kom va han ju hemma i några månader med oss för att inte tro att vi övergav honom. med efter sommaren ville han tillbax till dagis. alla barn e ju olika. leo e välldigt aktiv och framåt så dagis va perfekt för honom

• bea85

CamillaJ loke kommer börja efter somaren oxå vi har inte råd att killen e hemma så länge men lite ska han va. + det e bra att ha lite extra dagar kring jul och till sommaren hehe.

hur mycket äter era kidz nu? alltså hur ofta och hur mycket
    loke äter jätte bra e så glad.

• bea85

felixxmor grattttis va gulligt.

loke stälde sig upp helt själv i torsdags. va på öf med massa lite större bebisar tror han fick lite inspiration. nu försöker han stå hemma oxå själv och gå men det går inte.

och i går viknakde han till mig medvetet. va bara tvungen att säga e så stolt

loke säger ajaj när han ställer sig upp i matstolen . man kan inte ens blikna innan han e på väg upp på bordet.

• bea85

emmamaria min mamma slutade amma för 2 år sen har fortfarande kvar. men det brukar väll sina på några månader typ. har för mig det med leo.

loke han sätta sig upp själv han ligger så sällan på rygg så jag vet inte iflal han kan det så men han bara sätter sig svårt att förklara hans stil. det funkar dock. det kom i samma veva som han började krypa.

Svar på tråden Junibebisar del 3