Inlägg från: LeiaBus2010 |Visa alla inlägg
  • LeiaBus2010

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Ignorera älmarkeringen för den stämmer inte. Men enligt min temp så borde ägglossning skett den 19-20 (Se även min notering för den 19) vi kan nog lyckas pricka in det

Med min första så hade vi sex 4-5 dagar före äl
    Leia 2010-09-19 Minnah 2012-10-03
  • LeiaBus2010
    Bodrum skrev 2016-12-26 14:33:54 följande:

Hej! Tänkte bara uppdatera lite. Blödde ju för en dryg vecka sen, men på kontrollen förra veckan levde bebben trots allt. Nu håller jag tummarna för att allt går vägen för mig men också att ni får era efterlängtade plus snart! Träffade nyligen en vän som blivit gravid på första försöket för andra gången och aldrig haft missfall. Är glad för hennes skull men kände samtidigt att kunde det inte varit någon i tråden som försökt länge som fick plussa först? Tycker det borde finnas en turordning . Kramar till er alla och må 2017 bli året vi alla får en bebis

Va skönt.

Här syns ingen mens till och jag har så ömma bröst så ja blir knäpp. Dom e svullna överallt typ.

Molvärk / mensvärk/ stickningar i livmodern trött och ingen aptit.

Men jag låter tiden utvisa och testar mig inte ännu.

Mina kära vänner förlorade sin ena tvillingpojke på 3 månader på julaftonsmorgon. Plötsligt kändes vår bebisverkstad inte alls prioriterad Allt känns bara hemskt...
  • LeiaBus2010
    Beebii skrev 2016-12-26 18:23:28 följande:

Jag ska inte vara sån men det var mina första tecken - brösten som ömmade! Sen kom molvärk och illamående... men mens symptom kan ju vara samma...blä!

Usch va himla hemskt för dina vänner , var det i magen eller 3 mån utanför? Kan ju kännas hemskt absolut att förlora ett barn i magen men när dom kommit ut och man fått hålla, se, känna sina barn då är dom ju mer på riktigt om du förstår. Förlåt du behöver såklart inte svara.

Orkide skrev 2016-12-27 08:14:31 följande:

Å vad tragiskt Så hemskt. Kram <3

3 månader utanför magen... ena tvillingpojken :'-(

Kände på tappen idag... rättare sagt försökte... den var mjuk men kunde inte känna något annat för det var väldigt "svullet" där inne... brukar inte pilla på den men läste att den känns olika i olika perioder av cykeln. Och för några dagar sedan så var den vakåtvänd o hård... nu kunde jag knappt urskilja den från övrigt haha.

Lästatt tappen är mjuk o stängd med slempropp vid graviditet. .. kunde dessvärre inte hitta öppning för den var bakåtvänd tror jag...

Neg test imorse. Kunde inte låta bli :-P

Måste försöka tänka på annat. Jobbade från 7.30 till 21.45 igår... ledig idag. Sen jobb imorgon med.

Hoppas att ni alla haft en fin jul!

Brösten är fortfarande ömma som f-n förresten. Och igår på jobbet så mådde jag lite illa... kanske är ett gott tecken? Hoppas ju lite iaf
  • LeiaBus2010

Orkidé

Missade att du fick din mens

Skit med! Då håller vi tummarna för plus i januari!! Kram!

Beebi. Ja. Det är fruktansvärt.

Har mensvärk idag med

Ömma bröstet. Höger vårta känns som den brinner vid beröring

Svider liksom. Och superöm! Jag är ganska ljushyad så mina ådror syns jämt. Så svårt att avgöra där om dom syns mer eller inte haha.

Men jag kan tycka att dom syns lite mer :-P Eller så är det bara önsketänkande. Dom har iaf blivit lite större och ramlar ur bhn haha!

Nu ska jag vänta med att testa till på nyår

Välkommen Bessie01

• LeiaBus2010

Jag kunde inte låta bli att testa i morse. (Skulle väntat till nyårsafton) För jag vaknade av en väldigt stark dröm att jag plussade! Den var så stark (både drömmen och plusset) så jag visste inte vart jag var när jag vaknade och vad som var sant eller inte.

Men ett starkt plus fick jag inte idag.. men något är det nog där iaf. Så jag tror det blir starkt om några dagar! Hoppas iaf. Bim +43 haha!

• LeiaBus2010

Ja. Det var psd. ..

Välkommen hit skrutt! Trevligt att se dig här

Bodrum, ja. Konstigt ändå att man reagerar så att man inte vill berätta positiva saker när det hänt tråkiga saker... eller, ja du fattar vad jag menar :-P

Jag har haft mensvärk hela dagen nu och det har huggt till ibland. Så jag vet i tusan vad som händer.... har två billiga kvar från testlagret. .. så de blir väl ett imorgon och ett på lördag morgon med... haha. Så sparar jag det digitala ett tag till. Har inte råd att köpa mer tester nu. Shit va pengar man slängt i sjön! 43 dagar sen bim liksom.. då blir man lie galen...

• LeiaBus2010

Men gud skrutt jag glömde ju att beklaga för förluste. Men jag har lärt mig genom åren att man inte ska sörja för mat för det händer ju av en anledning. Låter hårt men det är det som fått mig att kunna gå vidare <3

• LeiaBus2010

Här kom mensvärk med dunder och brak på jobbet vid 10 ungefär... en liten rosa creme flytning och sen har jag sprungit på toa för det känts som att det blött igenom. Men det har bara varit lite pyttelite brunt när jag torkar och sen vattniga flytningar utav bara den... så om det är mens på gång eller nidis har jag ingen aning om... vi får se hur nyårsafton slutar haha.

Jag är hemma nu och ska tillbaka till jobbet om 2 h.

Ljuva vården och delad tur idag.

Önskar er alla ett riktigt gott nytt år! <3

• LeiaBus2010
    FrökenNypon skrev 2016-12-31 15:09:30 följande:

Gott nytt bebisår! Detta året ska vi alla bli gravida!!

Jaop! detsamma!
    Sooff skrev 2017-01-01 15:12:45 följande:

Hej!

Jag hoppar gärna in här, om det är okej? :)

Jag har 2 barn, en på 4 och en på 6.

Min sambo har inga barn, så nu känner vi att det är dags för en liten knodd :)

Jag plockade ut min hormonspiral den 22a november, 24-26e hade jag en blödning och sedan dess ingenting.

Är inne på dag 39 i cykeln.

Har haft molande/brännande verk i ca 2 v snart och har hela tiden trott att mensen är på g, men icke och inget + heller..

testade med äl-test både igår och idag och får nästan lika starkt utslag som på kontrollstrecket, så hoppas att jag har äl snart!

Trevligt! Exakt samma som mig nästan

Mina flickor är 4 och 6 och min "nya" make och jag vill ha ett gemensamt Vi har varit ett par sen mars 14.

Vi planerar inte barn och försöker aktivt men det är välkommet

Min mens hoppade över november. Sen har jag haft molvärk nästan varje dag.

På nyårsafton FM så kom det rosa flytning.

Sen blev det jätte vattniga blodblandade flytningar med bruna/rosa inslag.

Igår var de likadant. Men väldigt lite. Har kunnat ha samma binda hela dagen.

Idag är det borta.

Vad tusan var detta?

Tog ett negativt digitalt idag.

Antingen hade jag en rejäl ägglossning, eller så var det en nidis eller en mkt dålig mens :-P

Molvärken är kvar!!! Och brösten fortsätter att ömma! Så det var nog ingen mens iaf... för då borde ju dessa tecken försvunnit?

Hoppas det visar om några dagar
  • LeiaBus2010
    Sooff skrev 2017-01-02 11:27:13 följande:

Vet inte hur man citerar från mobilen??

LeiaBus2010 - jag har vid 2 tillfällen under december fått rosaaktiga flytningar och varit helt säker på att det är mensen, de och konstant molande värk i magen, men icke sa nicke!

Idag fick jah positivt på äl-test, så äl bör väl ske idag eller imorgon och räknar med BIM runt den 17 jan.

Man trycker på kugghjulet

Hm. Konstigt att det kan bli så.

Jag försöker att ignorera detta men det är svårt när man har sån mol/mensvärk och ilningar i brösten. :-P
    Nykär15 skrev 2017-01-02 11:10:51 följande:

CD10 och andra omgången dubbeldos Letrozol, ÄL-flytningar igår och molvärk så jag mår illa idag...ÄL närmar sig enligt förmiddagens test - får se hur det ser ut i em. I helt normal cykel brukar jag ha ÄL på CD12, gissar det blir nån dag tidigare denna gång. Men får väl se när det släpper, bara testa vidare.

(Dåligt internet så bild får bli senare när vi kommer till hotellet)

Heja heja!
Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)