Inlägg från: FrökenNypon |Visa alla inlägg
  • FrökenNypon

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Konstigt det där med hoppet.

Trots jag testade neg på bim -1 så har hoppet inte lämnat mig helt på bim +1...!

När jag kraschade efter testen o tänkte jag ju blir ALDRIG gravid.

Blrjar fundera; Kanske det är meningen. Vi har ju redan två av de finaste ungarna. Kanske inte ska börja om med småbarn igen... Bla bla..

Men sen när mensen inte kommer på bim så VILL jag ju bli gravid. MASSOR!!

Har ni några såna Försvarsmekanismer i era hjärnor när det visar sig att det inte blev en grav denna månad..?! Att man börjar tänka att man inte kommer orka med småtting igen när barnen blivit stora..(5 och 7 år)

• FrökenNypon

Gått över bim med 1 dag enligt appen och beräkningar av mens de senaste 6 månaderna. Men törs inte testa..!!

• FrökenNypon

Vet inte. Rätt mkt på jobb o hemma o inga test kvar så väntar nog till helgen.

Ser hellre mens än ett neg test !

• FrökenNypon

Ja jag orkar inte (psykiskt) ett neg test just nu så väntar hellre och upptäcker det på naturlig väg.. Mkt på jobbet och har inte tid o deppa ihop just nu så får nog hålla mig till helgen. Och då tror jag att min man får kolla testet...

Idag bim +2. Men har inte helt regelbunden mens.

• FrökenNypon

Jo jag testade neg på bim -2 så är beredd på mens. Men lite hopp finns kvar. Men eftersom jag blev så depp då i lördags så orkar jag inte testa igen.. Måste va glad på jobbet imorrn! ;)

• FrökenNypon

Grattis!!

Här blev det neg. Bim +4 och ingen mens. Men neg grav test : (

Hoppet minskar med varje misslyckat försök...

Cysta på äggstock , (ofarlig enligt gyn) kan den spöka tror ni?

Dax o kolla den igen kanske..

Får ju alla symptom på äl men man vet ju aldrig! : (

• FrökenNypon

6e...

2 Första barnen gick på första försöken..

Men nu har man tydligen gått och blivit gammal...!!

32 år i år..

Bläää va trist och vänta en hem månad till!!

• FrökenNypon

Jag har samma här denna mens.

Kan få det då och då. Kraftig mens med mkt koagelerat blod.

Men vi får tänka positivt, att vi hade mkt slemhinnor och blod denna gång är ett bevis på att livmodern jobbar för fullt och nästa gång är den redo för ett liv! :))

Angel in sight skrev 2016-05-21 21:57:10 följande:

Nu undrar jag om denna mens är ett missfall.. Mensen ser annorlunda ut och det kom ut en kompakt klump ca 1 cm som såg ut som hinnor, ej koagulerat blod. Fostersäck? Jag har aldrig sett något liknande. Mensen luktar också lite märkligt och är stundtals ljusare än vanligt, som om blodet är blandat med något. Fostervatten? Jag har ingen erfarenhet av missfall och har googlat hela dagen. Vad tror ni? Kan det likaväl bara vara mens? Om det är ett missfall borde det vara vecka 4+2. Symtomen på förhöjd temp, drömmar, stickningar och halsbränna är kvar. Känner mig förbryllad och ledsen.

Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)