Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Då var sista ägglossningstestet taget och har fått blinkande gubbe i 6 dagar nu, så det blev nog ingen ägglossning för mig :(
Så jäkla tråkigt men men...
Ja ska försöka så mycket vi hinner. Nu är det slutspurten med bröllopet så hade hoppats på att äl hade varit förbi i ruschen.
Men antar att jag blrjade kolla alldeles för tidigt då jag bara är på dag 16 idag.
Ja nästa månad böir det dubbelkur + spruta så om inge annat så hoppas vi på då.
Hur går det för er alla?
Jag vet hur det känns med att vantrivas. Jag gjorde det i många år innan jag hittade mitt nuvarande jobb.
Sök nytt innan du blir allt för less på det, det är inte värt att gå runt och må dåligt över ett jobb.
Jag är på ÄL + 3, så väntar väl mest på BIM nu :)
Låter tungt med svårigheterna och hormonerna. Hoppas det tar sig för er snarast!
Nu dags för progresteronprov...
Nu hoppas man att det blev en ägglossning iaf.
Alltså jösses vad ont jag har.. Vet inte om det är så superstarka äl känningar jag har pga pergotime men aaaj.. Känns som mensvärk från helvetet.. Vill inte ta något förutom alvedon heller
Fsake: Tråkigt med mensen! Håller tummarna för juni.
E som i Elin: Jag hoppas du bara testade för tidigt!!
Valkyrian: Ja BIM - 6 låter lite tidigt. Har också hört lite olika rfsu's test :-/
Har fortfarande såå ont. Inget hjälper ajaj. Snart dags att hämta barn o vara supermamma :-/ Fått vara hemma idag från jobbet.
Blir så arg på mig själv! Jag skulle hålla mig tills testa tills bim. Men imorse när jag vaknade fick jag för mig att testa iaf på bim - 6 med cb digital. Visade "Inte gravid". Nu känner jag mig bara deppig!!!