Inlägg från: Orkide |Visa alla inlägg
  • Orkide

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Marisol skrev 2015-09-08 21:32:57 följande:

Gravid på första försöket men jag känner mig inte glad. Bara orolig. Måste vara något fel på mig...

Väldigt vanligt. Försök att tänka "jag bär på ett barn och inte ett missfall". Lycka till
  • Orkide
    Inheaven skrev 2015-09-08 21:38:16 följande:

Lycka till alla här inne...

Blir för mycket för mig med alla plus just nu.

Grattis till er, glöm inte att njuta av vinsten :)

Förstår dig men kom hit o häng istället: "när alla andra bli gravida med syskon" en tjej som startade tråden igår o som har försökt ett tag. Sen kom en till tjej också.. Så vi är inte ensamma med att behöva kämpa varje månad :-/
  • Orkide
    Inheaven skrev 2015-09-09 08:27:52 följande:
    Kan du länka gruppen? Hittar den inte.

Kram
    Skulle precis länka mig såg att du hittat dit
  • Orkide

Vi är nog fler som tvingas försöka länge.. Det är väl bara att vi inte talar så högt om det. Vi ska lyckas vi också o känna glädjen när vi ser plusset/strecken. Frågan är bara NÄR.

Misslyckas jag denna gång blir det försök sex.. Sex månader. Hur sjukt är inte det.

• Orkide
    Inheaven skrev 2015-09-10 20:28:47 följande:
    Ja usch... ett helt halvår :(

Med sonen så höll vi på i 2 år.... två jäkla år. Men tusan så värt det var när jag fick plusset :)
    Med båda barnen tog det tio månader.. Men nu fick jag ju pergotime på en gång så jag trodde aldrig att jag skulle hamna i denna skitkarusell en tredje gång. Haha sorry för ordvalet men börjar känna mig lite bitter
  • Orkide

Jag hatar dagarna innan BIM. Kan inte skiten komma så jag kan gå vidare

• Orkide
    Fsake skrev 2015-09-11 17:19:36 följande:
    Å nej! När har du bim igen? Skickar kramar!

Med de tidigare barnen blev gravid oförskämt snabbt båda gångerna. Så är väl min tur att vänta nu...
    Jag har BIM sön/mån.
    Jag har fått vänta med alla tre. Borde inte jag få tur en gång.
  • Orkide

Men det känns kört. 3-4 på mens och ingen på grav. Känns ganska klart att jag har misslyckats igen. Så här negativt är jag bara några dagar innan mens samt mensdagen.. Dag två i cykeln kan jag iaf se framåt mot nya försök. Ni får stå ut helt enkelt

• Orkide
    E som i Elin skrev 2015-09-12 08:37:21 följande:

Var på gyn igår och allt såg bra ut! Puh! Inga cystor eller skit.

Men shit vad obekväm man känner sig med två äldre håriga män som står och för in en stav (vul) med en blå gummihandske trädd på, i ens underliv.

Skönt att det är över!

Håller med om att tiden just innan mens är värst. Så här med en vecka innan äl känns livet riktigt bra!

Skönt att allt såg bra ut!
Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)