Inlägg från: Orkide |Visa alla inlägg
  • Orkide

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

E som i Elin skrev 2015-09-07 11:25:02 följande:

Här kom mensen idag med besked.

Känns ändå skönt att veta. .trots att Ett minus alltid känns som ett misslyckande och att det ibland känns som att "alla andra" blir gravida direkt.

Jag ska dock försöka kolla upp dessa fogar som plötsligt gör ont. Känns lite oroväckande men ska försöka att inte oroa mig.

Kram till alla som längtar efter en liten till.

Beklagar mensen.
    Hur känns det i fogarna? Började det nyligen? Låter inte kul.
  • Orkide
    Inheaven skrev 2015-09-07 12:16:23 följande:
    Ja fyyyyy så tråkigt.

Men vad tusan! Vi SKA klara det här. Vi alla ska få vårat lilla underverk, men vi får kämpa lite extra.

Än så länge har mensen inte satt igång men jag cet att när den gör det så är jag den första som kommer bli ledsen.
    Lider med dig om den kommet ska du veta!
  • Orkide

Oj vad långt gångna ni är redan.. Helt galet vad tiden springer iväg.. Kul för er

• Orkide
    Inheaven skrev 2015-09-07 21:02:08 följande:

Usch det betyder att tiden även går för oss utan plus

Ja men när man väl blir gravid så försvinner även denna ångest. Jag bara hoppas vi slipper vänta så länge
  • Orkide
    Inheaven skrev 2015-09-07 21:16:45 följande:
    Ångest ja... fyy för ångest...

Nu vill jag bara att mensen kan sätta fart om den tänkt komma så man kan börja om! Hatar att den ska jävlas med att visa sig lite och sen inte ett skvatt mer.
    Jag hoppas att den håller sig borta o att du testar positivt
  • Orkide
    Inheaven skrev 2015-09-08 08:16:05 följande:
    Det gör den inte men det löser sig ;)
    Ja blir det inte nu blir det en annan gång. För plussa ska vi!
  • Orkide
    Bodrum skrev 2015-09-08 13:20:37 följande:
    Grattis grattis! Härligt att allt funkar som det ska!

Själv är jag riktigt deppig och ledsen. Läste på om Ashermans syndrom och har insett att det mycket väl kan vara det jag har. Bara gråter och gråter och känner mig så hemskt orolig för att vara infertil nu! Har en tid på gyn nästa vecka, men det känns som evigheter tills dess! Om den läkare som skrapade mig har förstört min livmoder kommer jag aldrig förlåta henne. Eller mig själv, som lät mig skrapas av någon jag inte kände förtroende för.Gråter
    Vad har du för symptom som gör att du tror att du har en sjukdom?
  • Orkide
    Allies skrev 2015-09-08 12:01:03 följande:

Plussade igår på bim - 1. Känns helt overkligt och jätte roligt! smile2.gif Hoppas bara att  lilla fröet vill stanna & att man kan slappna av lite snart smile2.gif Hoppas på fler + i tråden smile1.gif  

Grattis!
  • Orkide
    E som i Elin skrev 2015-09-08 17:01:49 följande:

Oroa dig inte Bodrum, det är säkert ingen fara. Man ska försöka hålla sig borta från att googla för mycket.

Vad bra att du ska till gyn snart.

Tyvärr lever jag inte riktigt som jag lär. Jag har inte googlat men oroar mig för att något ska vara fel. Har fått gyn tid på fredag, kan ev vara något med hormonerna då jag plötsligt fått ont i fogarna.

Jag tänker såklart direkt att jag fått cancer eller något hemsk.

Usch nej så får du ju inte tänka!! Kram
  • Orkide
    Bodrum skrev 2015-09-08 19:58:59 följande:
    Jag får ÄL, men ingen mens, vilket kan innebära att skrapningen gick dåligt - d v s att det bara finns ärrvävnad kvar nu. Vet att det inte MÅSTE vara så, men hittar ingen annan rimlig förklaring. Varför kan man bara inte låta bli att googla??
    Google är både en vän och fiende :-/ Hoppas att allt är bra med dig.
Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)