Inlägg från: Nykär15 |Visa alla inlägg
  • Nykär15

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Fy vad trist :( kramar!

Bodrum skrev 2016-02-02 16:40:37 följande:

Testade idag igen, helt klart negativt  Har haft jätteont i magen idag och tappen är helt mjuk, så nog blev det missfall denna gång också. Skönt att det inte gick så långt som förra gången, men fy vad jag är ledsen 

• Nykär15

Inget plus eller mens idag heller..haft väldigt ont i natt.Kanske borde ringa bm för en undersökning?? Kanske nåt som är fel?

• Nykär15
    Orkide skrev 2016-02-03 10:04:57 följande:
    Vart är du i cykeln nu då?
    Jag är på BIM +4
  • Nykär15
    Orkide skrev 2016-02-03 10:44:52 följande:
    Du kan ju ringa o höra med gyn men de säger nog att du ska avvakta.
    Ja det gör de förmodligen..mest fundersam på att jag haft så ont sen äl, och att det bara blivit värre. Kunde knappt sova inatt. Kanske nån cysta eller så tänker jag??? Vanligare när man blir äldre ju..
  • Nykär15

Ja har den inte dykt upp till fredag så ringer jag.,,brukar ha regelbunden cykel och inte så ont mellan äl och mens

• Nykär15

Hade mens i förrgår, mörkrött blod. Igår och idag inget?? Inte ens ljusrosa. Helt vsnliga vita lite vattniga flytningar...tog rosenrot sen i förrgår när mensen startade, kan den ta bort mens???

Ömma brösten och molvärken bortblåsta...fattar inte vad kroppen gör nu???

• Nykär15

Njae tveksamt om nidis..,det hoppet är ute, att vara gravid, äl hade jag ju för längesen nu. Hade nidblödni g första ggn jag var gravid...känns bara som kroppen är i obalans. Tänkte rosenroten ställde till det? Kanske dumt jag började redan med det...? Fortsätter ett tag o ser vad som händer...

• Nykär15

Är det värt hoppa över en månad för det? Själv vågar jag inte missa nån chans pga min ålder, bryr mig inte ens att risken finns vid jul...är lycklig bara om vi lyckas bli gravida.

narie24 skrev 2016-02-07 20:29:54 följande:

Suck verkar som jag haft senare äl än jag trott, då vi inte alls haft sex. Ingen idé att vänta på bim den här månaden.

Och skulle det bli nästa månad kan bf bli vid sonens födelsedag, inte så kul....

Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)