-
Hade Äl 14/10 så BIM enligt FF är 28/10Orkide skrev 2016-10-23 15:03:26 följande:Hade egentligen bestämt att inte testa men aa så det kliade i händerna när jag läst om de andra som plussat 10 dagar efter sprutan. När har du BIM?
-
Svårt att tänka på annat, men jag försöker kissa så snabbt som möjligt på morgonen så jag inte ska få för mig att testa :) Annars tar barnen rätt mycket av tanketiden (1 år och 3 år)Orkide skrev 2016-10-23 15:06:21 följande:Jag ska inte testa mer förrän torsdag. Ska försöka. Har billiga tester hemma..
Vad gör ni för att få tankarna på annat sista veckan? -
Känner igen den där rädslan.. vi har också velat endel och jag är lite rädd för hur ett tredje barn skulle förändra vår familj. Kommer vi orka? Vi måste nog byta bil, trol flytta så småningom, hur kommer min kropp att klara det? Kommer ett tredje snitt gå bra eller är jag dum som utsätter mig för det här igen osv.. våra barn är 1 och 3.Afasi skrev 2016-10-23 21:48:14 följande:
Kikar in här.
Vi har 2 gemensamma bart födda 11 och 14, är lite halvt sugna på en trea nu. Vi har velat fram och tillbaka ett tag och till slut hamnade vi vid en punkt där det handlade om att köra nu eller vänta några år pga mitt jobb. Eftersom jag fortsatte vara lite livrädd och orolig så kompromissade jag med mig själv där vi överlåter det åt ödet denna månad och blir det inget så väntar vi. Har blivit gravid väldigt snabbt med de andra barnen så nu får vi väl se. Äl är över för denna gång och bim är i början av november.
Nervositeten och rädslan har släppt väldigt mycket, har väldigt lätt för att grubbla och oroa mig så oftast brukar det funka bäst att bara kasta sig in i det.
Men medan vi grubblade så kände jag att om jag varit yngre (är 38) så hade jag absolut kunnat tänka mig en trea om några år. Så då tänkte jag att om vi inte kör nu kommer jag kanske ångra mig att vi aldrig försökte få det där tredje barnet. Jag är ju inte så ung längre och man vet aldrig när det är stopp för fler barn. Kanske redan är stopp, men då har vi försökt iallafall. Hur det blir om det kommer ett barn till får vi lösa då -
Men neej!! Hoppas det inte är mensen!Orkide skrev 2016-10-24 18:55:42 följande:
Nej nu är jag säker på att mensen är på g. Fått sparsamma gula flytningar (förlåt för infon) och jag får alltid det dagarna innan mens. Så nu får ni stå för lite goda nyheter hehe Gärna lite plus!!
Har inga goda nyheter att dela med mig av, men inga dåliga heller. Äl +10 idag och det känns väl som det brukar ungefär.. -
Ser väldigt positivt ut. Grattis!!!NovaElton skrev 2016-10-25 16:58:00 följande:
Så vad sägs? mensen är 1 vecka försenad nu och testet visade detta tidigare idag på dagen.
-
Här kom mensen i förrgår... :(
-
Tack.. bara att försöka igen..Orkide skrev 2016-11-01 17:48:21 följande:Beklagar mensen!
-
Jag är här och försöker få en 3:a. Var aktiv 2014 också när vi försökte få 2:an. Då tog det 7 mån. Nu är vi inne på 6:e månaden (tror jag det är) och än så länge ingen bebis i sikte. Är ju lite äldre (38) så det kanske gör att det blir svårareBeebii skrev 2016-11-04 06:32:07 följande:Mina första tecken var nog illamående huvudvärk och molvärk! Fy tusan! Känns hela tiden som mensen ska komma för det trycker och ilar allra längst ner i tjejmagen! Håller tummarna för dig Leiabus!
Hur många är det i den här tråden? Vilka är gravida eller försöker än? Efter att ha tempat och skrivit in äl och grafer känner man sig lite tom nu när man nått -del målet. Finns ju många gravid grupper men med olika erfarenheter. Var tar alla vägen? :-/ -
Äh! Svarade i fel tråd. Här var jag inte aktiv 2014 :), men en 3:a försöker vi ju få
-
Håller tummarna för dig!LeiaBus2010 skrev 2016-11-07 08:26:07 följande:
Jahopp. .. bim +1... ingen mens i sikte. Konstig äggviaflytning igår (ursäkta äckelpäckel) Men det kan ju vara efter sexandet i helgen. Brukar ni få så efter sex?
Sitter med molvärk och ont i magen.. nästan som att man är "dålig" i magen.
Ångrar att jag inte tog ett test i morse.
Men eftersom jag tog igår och er var neg. så är det väl bättre att vänta tills imorgon.
Hur går det för er andra?
Jag är nyfiken på hur gamla syskonen är? HAR inte läst hela tråden.
Jag har två flickor
Dom är 4 och 6 och med annan pappa. (VI separerade när mina töser var 1 och 3.
Nu vill vi ha n gemensam jag och min man som jag varit sambo med i 2.5 år och gift sedan Juni -16
Leia 2010-09-19 Minnah 2012-10-03
Våra tjejer är 3 och 1