Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :)
Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år.
Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :)
Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år.
Kan man hoppa in i denna tråd?? :)
Har två töser i dags läget (5&7 i år) å slutade med mina piller för 2v sen så vi har nyss påbörjat försöken :)
Har nu haft min ägglossning kände av den rejält så hoppas vi prickade rätt å att det tar sig. Nu en lång väntan till bim. Den 17/4
Har nu haft min ägglossning kände av den rejält så hoppas vi prickade rätt å att det tar sig. Nu en lång väntan till bim. Den 17/4
Kan man hoppa in i denna tråd?? :)
Har två töser i dags läget (5&7 i år) å slutade med mina piller för 2v sen så vi har nyss påbörjat försöken :)
Har pratat med bm på Gynning Mvc idag, båda sa att jag inte behöver oroa mig, skulle jag börja blöda mer och få ont måste jag höra av mig direkt sa dem. Annars fick jag tid för hälsosamtal på måndag så nu ska jag försöka slappna av och försöka njuta av att jag är gravid. Men det är ju så otroligt svårt att INTE oroa sig för allt hela tiden. Har inte upplevt att jag känt så dem två tidigare grav.
Idag var jag hos gyn och fick pergotime! Skönt att inte behöva göra en utredning en tredje gång Men vi börjar ändå inte förrän maj/juni
Lycka till ni som är igång för fullt. Jag kommer vänta någon mens tull innan vi kör skarpt. Men jag bara längtar efter att vara gravid igen.
Vi är på försök 8 nu. Nu väntar jag på Bim som är den 17 eller 18:e april. Med första barnet tog det sig efter 7 månader. Andra barnet efter 2 år. Så vi får se om det tar sig. Är beredd på att det tar tid för oss i alla fall. Men vaaaarje månad hoppas jag lika mycket.
Vi är på försök 8 nu. Nu väntar jag på Bim som är den 17 eller 18:e april. Med första barnet tog det sig efter 7 månader. Andra barnet efter 2 år. Så vi får se om det tar sig. Är beredd på att det tar tid för oss i alla fall. Men vaaaarje månad hoppas jag lika mycket.
Här kom mensen idag.. I vecka sent!! Antagligen är det missfallet för 5 veckor sedan som ställer till det. Nu har jag beställt ÄL-stickor iaf.. Tror jag missade ÄL förra månaden. Var så inställd på att MF räknades som en mens och att ÄL då ska komma två veckor senare. Men men bara att köra igen. Skönt att veta att kroppen fungerar igen iaf :-O