• kakanssmulor

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :) 
    Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år. 

• Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
  • WiMe06

Tror att ägget släppte ngn gång igår/natt för jag hade rejäl värk igårkväll och idag var testet svagare igen. Så jag hoppas att det vi hunnit få till i mysväg räcker för att ge resultat. Nu väntar BIM i början på maj, ngn gång runt den 4 tror jag...

• Nummer tre

Någon som kan hjälpa mig att tyda ÄL-testet? Jag har testat i en vecka nu. Från att vara i princip blankt till detta. Kan jag räkna med att testet blir positivt under dagen (eller är det redan det) och om det blir det sker då ägglossning inom ett dygn? Vilken djungel det är!

• Svelin

Gick lite. :-P

Jag har sån bebislängtan nu! Några vänner fick i lördags sin första bebis och att se de bilderna gör mig ju inte mindre sugen precis! Det är tur att våren är här och att det ät sommar sen så det händer en del grejer. Då kanske tiden går fortare!

• minahjärtan0609
    Svelin skrev 2015-04-24 15:24:21 följande:

Jag har sån bebislängtan nu! Några vänner fick i lördags sin första bebis och att se de bilderna gör mig ju inte mindre sugen precis! Det är tur att våren är här och att det ät sommar sen så det händer en del grejer. Då kanske tiden går fortare! smile1.gif

Jag håller med. Jag ser barnvagnar överallt och gravidmagar
  • minahjärtan0609
    Nummer tre skrev 2015-04-24 15:23:38 följande:

Någon som kan hjälpa mig att tyda ÄL-testet? Jag har testat i en vecka nu. Från att vara i princip blankt till detta. Kan jag räkna med att testet blir positivt under dagen (eller är det redan det) och om det blir det sker då ägglossning inom ett dygn? Vilken djungel det är! phpx3ElDp39382.jpg

Kolla på wimes test ovan så ser du. Spännande att det är på gång iallafall!
  • WiMe06
    minahjärtan0609 skrev 2015-04-24 15:43:00 följande:
    Kolla på wimes test ovan så ser du. Spännande att det är på gång iallafall!
    Det är på väg åt rätt håll
  • WiMe06
    Svelin skrev 2015-04-24 15:24:21 följande:

Jag har sån bebislängtan nu! Några vänner fick i lördags sin första bebis och att se de bilderna gör mig ju inte mindre sugen precis! Det är tur att våren är här och att det ät sommar sen så det händer en del grejer. Då kanske tiden går fortare! smile1.gif

Har en kompis som väntar sin andra nu, bf den 3 maj.

Plus att varenda människa på gatan hemma har fått smått eller är gravida.

Så håller med er båda, skitjobbigt ju när man bara längtar
  • Syoss
    Nummer tre skrev 2015-04-24 15:23:38 följande:

Någon som kan hjälpa mig att tyda ÄL-testet? Jag har testat i en vecka nu. Från att vara i princip blankt till detta. Kan jag räkna med att testet blir positivt under dagen (eller är det redan det) och om det blir det sker då ägglossning inom ett dygn? Vilken djungel det är!

Inte riktigt positivt än. Toppen kan komma idag eller också inom ett par dagar. Det är så olika för alla. För vissa kommer och försvinner toppen på ett par timmar, medan för andra så smyger sig toppen på, som för WiMe. Kolla på hennes test när du sen får positivt så sker äl nån gång under de närmsta 12-48 timmarna.
Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)