• Lorainz

BIM Mars 2015

Tänkte att jag startar en tråd för oss som inväntar BIM i Mars 2015 och vill följas åt och förhoppningsvis få ett plus!

Jag och sambon ska påbörja vårt 10:onde försök nu efter mensens slut, och jag har då BIM 14/3. :)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-28 15:13
    BIM-lista!

2/3 - ticcer
    3/3 - tuggummigirl, Metalizer
    4/3 majaG
    5/3 - M.49, Vattenglaset
    6/3 - Carolaj83
    7/3 - Becca88, minaday
    9/3 - sweetcandy, pepparkakan, eagle87, Nurik, Baby2014
    10/3 - Elyssa 81, Tett90, lanylena halo83
    11/3 - MartinaLarsen
    12/3 - lott77, malink80
    13/3 - Loven
    14/3 - Lorainz, Angdev
    15/3 - sowe81
    17/3 ? camifranky
    18/3 ? Ananasen, Miaomiao
    19/3 ? sweetheart80
    21/3 ? Thegiirl
    25/3 ? Fian88

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-03-07 10:21
    Plus-lista !
    90lindah - 3/3
    tuggummigirl - 3/3
    majaG - 3/3
    Tumvante - 4/3
    sweetcandy - 5/3
    Lorainz 7/3
  • Svar på tråden BIM Mars 2015
  • halo83

Åh..nu kan vi ha prickat in äl!! Testat med äl stickor nu i en vecka. Lite varierande resultat men idag hyfsat starkt, dock inte som kontrollstrecket. Är på dagis 14 nu och har äl känningar.

Åh jobbas hoppas det tagit sig denna gång,har 3 småsyskon och 3 vänner som är gravida just nu och det skulle vara så mysigt att få bebis i samma ålder och vara mammaledig tillsammans. Mina båda Tidigare barn var det ingen i min närhet som passade in ;)

• sowe81
    schober skrev 2015-02-23 23:03:49 följande:
    Tror du att Bisolvonet hjälper eller var det slumpen att du blev gravid?
    Jag vet inte. Men det hade inte tagit sig två månader o sen en månad med bisolvon då gick det, en annan gång med, då tog det sig 2a månaden med bisolvon. Har som sagt blivit gravid 2 ggr även utan, första ggn på första försöket, som blev vår dotter. Så svårt att veta men jag provar igen så får vi se.
  • Elyssa81

En fråga. Jag hade positivt på ÄL stickorna både i måndags och tisdags. Jättemkt smärtor i går i magen (som jag brukar). Kan det tyda på att ÄL var igår?

• tuggummigirl

Ja, låter som du hade äl igår eller idag.

Elyssa81 skrev 2015-02-25 12:52:40 följande:

En fråga. Jag hade positivt på ÄL stickorna både i måndags och tisdags. Jättemkt smärtor i går i magen (som jag brukar). Kan det tyda på att ÄL var igår?

• sweetcandy
    Elyssa81 skrev 2015-02-25 12:52:40 följande:

Innom 24-48 h "ska" man ha det då :)
  • Elyssa81

Tur att man har denna gruppen och dryfta sina frågor i. Min man tycker att jag är "besatt" ;).

Jag tycker att det är svårt att tänka på annat i och med att man har bestämt sig.

Tror vi prickade in hyfsat i alla fall med tanke på magsjukan så nu är det väl bara att hålla tummarna :).

• Vattenglaset

Det är så himla bra att bolla med er goa töser!

Hade värdens mensvärk i gårkväll och i dag på morgonen. Men ingen mens.. Hittade lite rosa/bruna flytningar mitt på dagen idag som har försvunnit nu.. ont i ryggslutet hela tiden tycker jag..

Kan det vara nidblödning?

ÄL +7

BIM -7

• sweetcandy
    Elyssa81 skrev 2015-02-25 17:10:48 följande:

Tur att man har denna gruppen och dryfta sina frågor i. Min man tycker att jag är "besatt" ;).

Jag tycker att det är svårt att tänka på annat i och med att man har bestämt sig.

Tror vi prickade in hyfsat i alla fall med tanke på magsjukan så nu är det väl bara att hålla tummarna :).

Jätte svårt! Och så går man och ältar det konstant och alla runt om säger "slappna av så går det"

Och nu bara för att jag har ett barn "så ska jag ju vara glad över honom istället" -.- som om jag inte är glad över det barn jag har!!

Håller tummarna för er :) bra kämpat trotts magsjuka!
  • sweetcandy
    Vattenglaset skrev 2015-02-25 17:30:40 följande:

Det är så himla bra att bolla med er goa töser!

Hade värdens mensvärk i gårkväll och i dag på morgonen. Men ingen mens.. Hittade lite rosa/bruna flytningar mitt på dagen idag som har försvunnit nu.. ont i ryggslutet hela tiden tycker jag..

Kan det vara nidblödning?

ÄL +7

BIM -7

Låter absolut som nidd :D

Och mensvärk aktiva kan ju vara ägget sim fäster :)) Wee

Hoppas! Jag ska hålla tummarna för dig!!
Svar på tråden BIM Mars 2015