• Lorainz

BIM Mars 2015

Tänkte att jag startar en tråd för oss som inväntar BIM i Mars 2015 och vill följas åt och förhoppningsvis få ett plus!

Jag och sambon ska påbörja vårt 10:onde försök nu efter mensens slut, och jag har då BIM 14/3. :)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-28 15:13
    BIM-lista!

2/3 - ticcer
    3/3 - tuggummigirl, Metalizer
    4/3 majaG
    5/3 - M.49, Vattenglaset
    6/3 - Carolaj83
    7/3 - Becca88, minaday
    9/3 - sweetcandy, pepparkakan, eagle87, Nurik, Baby2014
    10/3 - Elyssa 81, Tett90, lanylena halo83
    11/3 - MartinaLarsen
    12/3 - lott77, malink80
    13/3 - Loven
    14/3 - Lorainz, Angdev
    15/3 - sowe81
    17/3 ? camifranky
    18/3 ? Ananasen, Miaomiao
    19/3 ? sweetheart80
    21/3 ? Thegiirl
    25/3 ? Fian88

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-03-07 10:21
    Plus-lista !
    90lindah - 3/3
    tuggummigirl - 3/3
    majaG - 3/3
    Tumvante - 4/3
    sweetcandy - 5/3
    Lorainz 7/3
  • Svar på tråden BIM Mars 2015
  • Otti

Alltså jag fattar inte! Vart är min äl? Dessa är tagna från dag 13 (högst uppe) till idag dag 17. Igår kväll blödde jag lite och idag har jag lite ont i äl stockarna. Men inget utslag!?!?

Förra månaden fick jag kraftiga utslag på stickan dag 16-17 och sen fick jag ont. Men mensen kom bara 4 dagar efter äl då istället och nu såhär..

• Otti
    Otti skrev 2015-03-01 09:55:24 följande:

Jaha bilden böt ledd. Den till vänster är dagens.

Den till Höger mena jag!! Det går bra nu!!
  • Vattenglaset

Hur går det för alla? Finns det några symtom? :)

• sweetcandy
    Otti skrev 2015-03-01 09:53:26 följande:

Alltså jag fattar inte! Vart är min äl? Dessa är tagna från dag 13 (högst uppe) till idag dag 17. Igår kväll blödde jag lite och idag har jag lite ont i äl stockarna. Men inget utslag!?!?

Förra månaden fick jag kraftiga utslag på stickan dag 16-17 och sen fick jag ont. Men mensen kom bara 4 dagar efter äl då istället och nu såhär.. phpHJY3eS50726.jpg

Oj vad skumt! Jag hade nog ringt en gyn och kollat upp det där :/
  • sweetcandy
    Vattenglaset skrev 2015-03-01 11:56:17 följande:

Hur går det för alla? Finns det några symtom? :)

1v kvar till BIM :) känner absolut ingenting :P

Som vanligt har jag en bra känsla för det men det har ju visat sig vara fel hittills :P
  • sweetcandy

BIM-lista {#emotions_dlg.flower}

2/3 - ticcer
    3/3 - tuggummigirl, Metalizer
    5/3 - M.49, Vattenglaset
    6/3 - Carolaj83
    6/3 - majaG
    7/3 - Becca88, minaday

8/3 - Sweetcandy
     9/3 - pepparkakan, eagle87, Nurik, Baby2014
    10/3 - Elyssa 81, Tett90, lanylena halo83
    11/3 - MartinaLarsen
    12/3 - lott77, malink80
    13/3 - Loven
    14/3 - Lorainz, Angdev
    15/3 - sowe81
    17/3 ? camifranky
    18/3 ? Ananasen, Miaomiao
    19/3 ? sweetheart80
    21/3 ? Thegiirl
    25/3 ? Fian88

♥ James 130905 ♥
  • Est87

Bim 3/3 och inga symtom annat än vanlig PMS. Börjar bli trött på att försöka. :(

• AnR81

god dagens bim närmar sig onsdag torsdag ska jag INTE ha mens dagarna sniiiglar.jag har blivit sjukt trött i torsdags sovit upp till 9h i streck /natten även på dagen och annars sover jag 4h per natt och hackigt.

jag mår illa,kaffe och cigg gör mig spyfärdig bokstavligen igår och idag.
    det gör liksom dagen att starta med kaffe och cigg.

jag har 0,8 mer i temp än annars fryser mycket och svettas riktiga tantvallningar på nätterna.extremt brännande huvudvärk,humöret är väldigt påverkat grintant.

testade i torsdags eftersom att jag fick min första ägglosningsblödning?bara lite rosa på pappret när jag torkade mig  dag 12 i cykeln.efter en havltimma såg jag ett streck i cb plus.enkla testet.nå tänkte att tiden gått ut så får la köra om,vilket jag gjorde igår.och det blev återigen svagt gaah sådär är det eller inte.men det syntes efter 5min utan att behöva kolla i mer ljus än vanligt dagsljus och typ 30cm ifrån.

på kvällen tog jag ett nytt *L* eftersom att hoppet försvann då rfsu visade tvär neg.
    ej testa tidigt stickorna utan dom vanliga.

då hade jag pinkat typ 20min innan,men det blev streck men svagare.om det kunde bli det för jag tycker dom är svaga bokstavligen.

det jag inte lyckas med innan,det som varit "spökstreck"sånt där streck som verkligen känns att det där måste va neg.och grått * 100, är att se ett streck även om man lyser med ficklampa bakom.det syntes såvis också trots det svaga.kollade imorse på gårdagens sista test och där fanns ett + kvar men såg inte så fint ut längre om man säger så.

återigen denna morgon nytt rfsu tvärneg.
    nytt cb snabbt + men svagt.suck.

testnarkoman jaaa man har blivit det eftersom att man har alla dessa symtom.

strecken har varit breda men kan inte säga att dom varit speciellt starka men syns när man kollat rakt framifrån utan att vinkla skiten till skillnad mot andra neg.spökis.ja-a vad ska man tro.

har inte haft flytningar,bara sånn mensbrännvärk,samt att det vrider på högersida.
    men nu cyklade jag 2,5km och höll på att svimma svetten bara rann.fick ringa sambon.och nu efter hade jag fått vit tjockare flytning :/

testade med +  - digital och den var negativ,öppnade plockade isär den vilket man kan göra eftersom att där i finns en normal cb sticka och även där 2 streck.och denna ggn starkare helt klart än igår MEN vart svagare när den torkat efter en timma??
    svaga plus brukar la bli starkare när dom torkat eller.
    så ruta ett igen..inge att tro på känsla.
    era erfarenheter om svaga +?
    håller tummarna för er <3

Svar på tråden BIM Mars 2015