• Lorainz

BIM Mars 2015

Tänkte att jag startar en tråd för oss som inväntar BIM i Mars 2015 och vill följas åt och förhoppningsvis få ett plus!

Jag och sambon ska påbörja vårt 10:onde försök nu efter mensens slut, och jag har då BIM 14/3. :)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-28 15:13
    BIM-lista!

2/3 - ticcer
    3/3 - tuggummigirl, Metalizer
    4/3 majaG
    5/3 - M.49, Vattenglaset
    6/3 - Carolaj83
    7/3 - Becca88, minaday
    9/3 - sweetcandy, pepparkakan, eagle87, Nurik, Baby2014
    10/3 - Elyssa 81, Tett90, lanylena halo83
    11/3 - MartinaLarsen
    12/3 - lott77, malink80
    13/3 - Loven
    14/3 - Lorainz, Angdev
    15/3 - sowe81
    17/3 ? camifranky
    18/3 ? Ananasen, Miaomiao
    19/3 ? sweetheart80
    21/3 ? Thegiirl
    25/3 ? Fian88

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-03-07 10:21
    Plus-lista !
    90lindah - 3/3
    tuggummigirl - 3/3
    majaG - 3/3
    Tumvante - 4/3
    sweetcandy - 5/3
    Lorainz 7/3
  • Svar på tråden BIM Mars 2015
  • Baby2014

Fy vad dessa dagar mellan ÄL och BIM är tråkiga!! Det finns absolut inget man kan göra förutom att vänta.
    Nu är det dessutom för tidigt att leta symtom för min del. Skönt är iaf att min leutalfas är lite kortare än 14 dagar så väntan blir inte lika lång om det nu är negativt.

• Baby2014

NEJ!!
    Nu har jag börjat få blodiga flytningar, alltså brunt som gammalt blod! Jag är bara tre dagar efter ÄL... Det är ganska mycket också som när min mens ska sätta igång men det kan den ju inte göra redan?! Jag har börjat känna lite mensvärk också.
    Åh tur att jag ska till gyn imorgon iaf...

• tuggummigirl

Håll tummarna tjejer att mensen uteblir för mig :) ska ha den på tisdag om den kommer som den ska..ibland hoppar den en vecka eller två så skitsvårt..men ska banne mig inte köpa grav.test före bim+7 iaf. Men va e sannolikheten att de tar sig på första försöket lixom? Ush nä jag vågar inte hoppas. Supernervös! Hihi

• schober

För mig är det en lååång väntan på ÄL som gäller nu. Gissar på att den är runt den 15 eller 16 mars, men jag vet inte säkert då min cykel brukar ligga mellan 32 till 36 dagar ungefär. Så himla långt bort!

BIM är gissningsvis slutet på mars, eller t.om kanske i början på april.

Om man ändå hade en exakt cykel, så enkelt det hade varit då att hålla koll - men jag ska börja ta ÄLtester nästa vecka tänkte jag så det är bara att invänta stegringen.

• Elyssa81

Hur tidigt efter ÄL kan man ha känningar? En vecka till BIM och jag känner att det stramar långt ner i magen - molvärker. Är det bara ett tecken på inkommande mens eller kan det vara ett plus på g.

När kan man tidigast testa?

• Tett90
    tuggummigirl skrev 2015-03-01 21:45:00 följande:

Håll tummarna tjejer att mensen uteblir för mig :) ska ha den på tisdag om den kommer som den ska..ibland hoppar den en vecka eller två så skitsvårt..men ska banne mig inte köpa grav.test före bim+7 iaf. Men va e sannolikheten att de tar sig på första försöket lixom? Ush nä jag vågar inte hoppas. Supernervös! Hihi

Håller tummarna !!!!
  • Otti

Alltså jag fattar inte! Fortfarande ingeet riktigt utslag på älstickorna, dag 18 idag.. har småblödigt sen I fredags (mest vid toabesök men då kan det tom komma små blodklumpar, Ursäkta!!) och även värk I älstockarna sen I lördags...
    Tog ett äl test igår em (tagit alla andra på mornarna) och det var lite starkare men fortfarande svagare än teststrecket och imorse var det jättesvagt igen!
    Har jag ingen äl denna månaad? men varför gör det ont och blöder då? Visst jag brukar ha rätt oregelbunden mens (innan förra barnet så låg cykeln på runt 30.36 dagar) men ändå!!!

• lanylena
    sowe81 skrev 2015-02-27 14:15:34 följande:
    Det är ofta starkt två dagar. Bär testet blir svagt igen kan du räkna att ägget släppt. Hormonet ligger högt tills ägget släpper.
    Hej! Tack för ditt svar. I så fall borde vi täckt in ÄL väldigt bra denna gång. Nu hoppas vi på plus runt den 10/3.
  • sowe81
    Tett90 skrev 2015-03-01 19:32:43 följande:

Här känns de kört då jag andra månaden i rad jag blir magsjuk vid äl ...... Fy fan va trist han iaf mysa måndag, onsdag, äl torsdag ... Så kanske ?!

Åh segt. Men dom lever ju kvar så chansen finns ju såklart! Krya på dig!
  • sweetcandy
    Baby2014 skrev 2015-03-01 21:45:00 följande:

NEJ!!
    Nu har jag börjat få blodiga flytningar, alltså brunt som gammalt blod! Jag är bara tre dagar efter ÄL... Det är ganska mycket också som när min mens ska sätta igång men det kan den ju inte göra redan?! Jag har börjat känna lite mensvärk också.
    Åh tur att jag ska till gyn imorgon iaf...

Kanske är ÄL blödning! Endel kan ju få en blödning när ägget släppt!

Hoppas det går bra hos gyn<3
Svar på tråden BIM Mars 2015