• Lorainz

BIM Mars 2015

Tänkte att jag startar en tråd för oss som inväntar BIM i Mars 2015 och vill följas åt och förhoppningsvis få ett plus!

Jag och sambon ska påbörja vårt 10:onde försök nu efter mensens slut, och jag har då BIM 14/3. :)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-28 15:13
    BIM-lista!

2/3 - ticcer
    3/3 - tuggummigirl, Metalizer
    4/3 majaG
    5/3 - M.49, Vattenglaset
    6/3 - Carolaj83
    7/3 - Becca88, minaday
    9/3 - sweetcandy, pepparkakan, eagle87, Nurik, Baby2014
    10/3 - Elyssa 81, Tett90, lanylena halo83
    11/3 - MartinaLarsen
    12/3 - lott77, malink80
    13/3 - Loven
    14/3 - Lorainz, Angdev
    15/3 - sowe81
    17/3 ? camifranky
    18/3 ? Ananasen, Miaomiao
    19/3 ? sweetheart80
    21/3 ? Thegiirl
    25/3 ? Fian88

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-03-07 10:21
    Plus-lista !
    90lindah - 3/3
    tuggummigirl - 3/3
    majaG - 3/3
    Tumvante - 4/3
    sweetcandy - 5/3
    Lorainz 7/3
  • Svar på tråden BIM Mars 2015
  • Lorainz
    Vattenglaset skrev 2015-02-25 17:30:40 följande:

Det är så himla bra att bolla med er goa töser!

Hade värdens mensvärk i gårkväll och i dag på morgonen. Men ingen mens.. Hittade lite rosa/bruna flytningar mitt på dagen idag som har försvunnit nu.. ont i ryggslutet hela tiden tycker jag..

Kan det vara nidblödning?

ÄL +7

BIM -7

Tycker också att det låter som nidblödning! Bara att hålla tummarna Skrattande
  • Vattenglaset

oj oj så spännande, blir ett litet test på tisdag tror jag :)

• schober
    Elyssa81 skrev 2015-02-25 17:10:48 följande:

Tur att man har denna gruppen och dryfta sina frågor i. Min man tycker att jag är "besatt" ;).

Jag tycker att det är svårt att tänka på annat i och med att man har bestämt sig.

Tror vi prickade in hyfsat i alla fall med tanke på magsjukan så nu är det väl bara att hålla tummarna :).

Haha det tycker min karl också. I alla fall när ÄL är och fram till BIM. Innan dess är det "onödigt" att tänka på det för mycket eftersom det ändå inte är något att ha koll på.
    Men visst tycker han ibland att jag är otroligt tjatig om ägglossning, tester, svaga lite inbillade streck på gravtest, sekret och diverse symptom - men har är ivrig han med så han står ut med det =P
  • lanylena

Stakt utslag på ÄL-stickan imorse! Glad 
    Myste 20/2 (kväll), 23/2 (kväll) och imorse. Haha, jag skulle till jobbet, men väckte maken och sa att vi får köra nu. :-P (skulle ha kört igår kväll egentligen, men jag hade så ont i magen)
    Han klagade inte.

Tycker ni vi ska köra imorgon kväll också? Ikväll tror jag inte att han är på igen.

Har rätt ont i magen idag också, men jag har ju aldrig haft ont vid ÄL tidigare. Kan det vara det som jag känner ändå?

BIM blir ca 10/3.

• Shoreline

Nu hoppar jag in i denna tråd :)  Fick mens i fredags, så nu är det bara att vänta på ÄL. 
    Vet dock inte om jag kommer vara så aktiv här, har inte bestämt mig ännu. Tycker ibland att det känns mer stressande. Skönt dock att mensen kom och faktiskt i "tid" efter missfallet vi hade i Januari. 

Blir nog att köpa några ÄL test, men absolut inte från testlagret då dom inte verkar funka för mig. Har ni några tips på fler ställen man kan köpa på?

• Elyssa81
    lanylena skrev 2015-02-26 08:12:58 följande:

Stakt utslag på ÄL-stickan imorse! Glad 
    Myste 20/2 (kväll), 23/2 (kväll) och imorse. Haha, jag skulle till jobbet, men väckte maken och sa att vi får köra nu. :-P (skulle ha kört igår kväll egentligen, men jag hade så ont i magen)
    Han klagade inte. smile5.gif

Tycker ni vi ska köra imorgon kväll också? Ikväll tror jag inte att han är på igen. smile5.gif

Har rätt ont i magen idag också, men jag har ju aldrig haft ont vid ÄL tidigare. Kan det vara det som jag känner ändå?

BIM blir ca 10/3. smile1.gif

Som för oss då. ÄL var nog i går (25:e). Hade positivt utslag på testet i måndags.

Fick till den 21,22,23 och 25. Så spermier fanns det. Nu ska bara allt annat klaffa också. Spännande väntan till BIM :).
  • Baby2014

Hoppar in här! Har troligtvis äl idag eller imorgon. Fick utslag igår på CB. Sååå nu är det bara att vänta till BIM den 9:e. Har kort leutalfas, råkade på äl igår då jag tog ett test på måfå, det sista jag hade hemma och det blev positivt! 
    Jag är ju surrogatmamma så vi inseminerade igår och idag. Nu är det bara att vänta! :)

• Fian88

Hoppar gärna in här då min mens kom idag på bim+1! Nu blir det vårt 9e försök med andra barnet. Bim 25/3.

• lanylena

Hm. hade starkt utslag på ÄL-stickan idag också? (även igår) När sjutton har man ÄL då? Vi myste igår morse när jag testade positivt. Tänkte att vi väl får köra ikväll igen då. :-P

• Elyssa81
    lanylena skrev 2015-02-27 07:43:50 följande:

Hm. hade starkt utslag på ÄL-stickan idag också? (även igår) När sjutton har man ÄL då? Vi myste igår morse när jag testade positivt. Tänkte att vi väl får köra ikväll igen då. :-P

Jag hade positivt i två dagar innan det blev ett betydligt svagare streck. Det ger ju pos när lh-värdet är uppe i en viss nivå. Det kan ju vara högt i någon/några dagar.
Svar på tråden BIM Mars 2015