• Lorainz

BIM Mars 2015

Tänkte att jag startar en tråd för oss som inväntar BIM i Mars 2015 och vill följas åt och förhoppningsvis få ett plus!

Jag och sambon ska påbörja vårt 10:onde försök nu efter mensens slut, och jag har då BIM 14/3. :)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-28 15:13
    BIM-lista!

2/3 - ticcer
    3/3 - tuggummigirl, Metalizer
    4/3 majaG
    5/3 - M.49, Vattenglaset
    6/3 - Carolaj83
    7/3 - Becca88, minaday
    9/3 - sweetcandy, pepparkakan, eagle87, Nurik, Baby2014
    10/3 - Elyssa 81, Tett90, lanylena halo83
    11/3 - MartinaLarsen
    12/3 - lott77, malink80
    13/3 - Loven
    14/3 - Lorainz, Angdev
    15/3 - sowe81
    17/3 ? camifranky
    18/3 ? Ananasen, Miaomiao
    19/3 ? sweetheart80
    21/3 ? Thegiirl
    25/3 ? Fian88

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-03-07 10:21
    Plus-lista !
    90lindah - 3/3
    tuggummigirl - 3/3
    majaG - 3/3
    Tumvante - 4/3
    sweetcandy - 5/3
    Lorainz 7/3
  • Svar på tråden BIM Mars 2015
  • sowe81

Åh grattis till alla pluss. Verkar som det blir babyboom i november. Hittills är det väl ingen som fått sin mens i den här tråden....

• marie92
    hej har bim den 12/3 men hoppas att det inte kommer någon mens denna månad. vi har inte försökt så länge och har ett barn på 1 år. jag har haft nu senaste dagarna molande värk i nedre delen av magen och i korsryggen fick också för någon dag sen slemmiga blod/brunaktiga flytningar som kom lite till och från i 2 dagar men vet inte om det var en nid blödning eller inte, hoppas!

Grattis till er som lyckats bli gravida!! Skrattande
  • Lorainz

Grattis till alla plus!

Hade ÄL för 1 vecka sedan och har nu börjat få mensvärk från och till, men är alldeles för tidigt för mens.. Hoppas att detta är ett bra tecken! :)

• junisen

Har bim idag, men än är den inte kommen. Håll tummarna! Får dock lite värkar till och från :(

• lanylena
    sowe81 skrev 2015-03-04 10:36:46 följande:

Åh grattis till alla pluss. Verkar som det blir babyboom i november. Hittills är det väl ingen som fått sin mens i den här tråden....

Nej, nu hoppas vi att ALLA i tråden får plus, så vi slipper skapa en apriltråd!
    Mitt negativa jag säger dock att det ju bara är dag 4 i mars, så det är många med BIM kvar i mars. Men som sagt - PLUSSSSSSSS vill vi ha!
  • tuggummigirl

Du kan testa redan på första dan. Å man måste inte testa på morgonurin (även det är att föredra) gå inte på toa på 2-3h så blir det koncentrerat å sen kan du testa. Är strecket svagt eller om mensen inte kommer så gör ett nytt test några dagar senare då hcg halten ökat ännu mer om man är gravid.

lycka till!!

junisen skrev 2015-03-04 10:24:11 följande:

Idag är det Bim för mig, men än så länge har den inte kommit. Håll tummarna! När kan man typ som tidigast testa ? För min mens brukar va punktlig men ibland kan den komma på dag 23 och idag är dag 21 som den brukar komma på.

• tuggummigirl

Ush va tråkigt! Det finns inte nån stad i närheten? Jag ringde mitt närmsta lassaretts gyn å fick tid å hon va jättebra. Tänkte nånstans måste de ju finnas ett sjukhus där du ska föda tex. Ibland har mvc gynekologer oxå.

lotie skrev 2015-03-04 10:30:32 följande:

Det var hans egen privatklinik och den enda som finns i min stad:(

Tog äl test igår kväll och idag och syns knappt ett svagt streck. Han sa jag hade en stor blåsa och skulle nog ha äl idag. Varför får jag inga utslag då?:(

Vi kör ju på men känns skittråkigt om jag inte har äl och vet inte när bim är heller:(

• junisen
    tuggummigirl skrev 2015-03-04 11:36:49 följande:

Du kan testa redan på första dan. Å man måste inte testa på morgonurin (även det är att föredra) gå inte på toa på 2-3h så blir det koncentrerat å sen kan du testa. Är strecket svagt eller om mensen inte kommer så gör ett nytt test några dagar senare då hcg halten ökat ännu mer om man är gravid.

lycka till!!

Okej, vågar inte riktigt testa än, väntar till 7 mars.. Man blir ju så nervös haha
  • tuggummigirl

Nån mer än jag som är sugen på att skriva in allas plus på bim listan? Så man får en översikt tänkte jag. Sitter dock inte vid en dator själv så jag kan inte göra det.

Svar på tråden BIM Mars 2015