• Lorainz

BIM Mars 2015

Tänkte att jag startar en tråd för oss som inväntar BIM i Mars 2015 och vill följas åt och förhoppningsvis få ett plus!

Jag och sambon ska påbörja vårt 10:onde försök nu efter mensens slut, och jag har då BIM 14/3. :)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-28 15:13
    BIM-lista!

2/3 - ticcer
    3/3 - tuggummigirl, Metalizer
    4/3 majaG
    5/3 - M.49, Vattenglaset
    6/3 - Carolaj83
    7/3 - Becca88, minaday
    9/3 - sweetcandy, pepparkakan, eagle87, Nurik, Baby2014
    10/3 - Elyssa 81, Tett90, lanylena halo83
    11/3 - MartinaLarsen
    12/3 - lott77, malink80
    13/3 - Loven
    14/3 - Lorainz, Angdev
    15/3 - sowe81
    17/3 ? camifranky
    18/3 ? Ananasen, Miaomiao
    19/3 ? sweetheart80
    21/3 ? Thegiirl
    25/3 ? Fian88

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-03-07 10:21
    Plus-lista !
    90lindah - 3/3
    tuggummigirl - 3/3
    majaG - 3/3
    Tumvante - 4/3
    sweetcandy - 5/3
    Lorainz 7/3
  • Svar på tråden BIM Mars 2015
  • Fian88
    90lindah skrev 2015-03-03 07:08:19 följande:

Ja det tog sig ????

php84P8KH58007.jpg

Grattis
  • Miaomiao

Hej tjejer! Grattis till dem som redan har plussat - så underbart att se! 

Själv har jag ÄL snart - kollade med tester i ett par dagar och idag är strecket nästan lika starkt som kontrollstrecket, så jag räknar med fullt utslag imorgon - spännande tider.

Detta är mitt tredje försök och jag är verkligen verkligen sugen på en liten till! Mina två barn blev till på första försöket fast då var jag ju 8 år yngre. Sist jag blev gravid blev det plus på tredje försöket men resulterade tyvärr i MA. Får se hur långt det tar den här gången.

• 90lindah

tack för alla grattis :) Hoppas det går vägen för alla här, jag blev kortvarig i denna tråden ;P flyttar över till BF November 2015 :) går allt vägen nu så blir det 2 täta födelsedagar för våran del. Lille Molly föddes den 29 oktober 2014 :D BF med denne är 9 November-15 haha :D

• Lorainz
    90lindah skrev 2015-03-03 07:08:19 följande:

Ja det tog sig ????

Åh grattis! Så kul nu när det börjar komma plus i tråden! Skrattande
    Är så otålig nu, vill så gärna testa men det är fortfarande alldeles för tidigt.. åh! :)
  • halo83

så kul att se lite plus...hoppas vi blir många denna månad =)
    själv går jag ju på nålar och hoppas verkligena tt det tog sig denna gången =)
    men tiden till testdag är ju såååå lååångsaaaam.

• Tumvante

Hur många tester kör ni alla i förbindelse med BIM? Jag har kört två test hittills, en BIM-5 och en BIM-2 (förutsatt att BIM är idag, om nu cykeln justerats till 28 dagar från mina tidigare som utökats med två dagar varje mens).

Blir ett test imorgon om mensen gömmer sig.

• MomSCA

Hej på Er!!
     Vill gärna vara med!! Jag är 40 år och har en dotter på 20 (sedan tidigare förhållande) samt två pojkar på 8 och 6 år. Trodde att jag var klar med detta småbarnsliv men inte då. Jag började längta efter en liten i november och trodde att det skulle gå över. När jag berättade för mannen (som jag förövrigt är särbo med sedan 1,5 år) var han med på noterna direkt! Vi vill bo ihop igen men har haft jobbigt under tonårstiden med våra döttrar sedan tidigare. Nu är de strax på väg hemifrån så vi räknar med att få bo ihop igen snart.
    Jag tog ut min hormonspiral 22/1 fick sedan vad jag trodde var mens 23/1.
    Hade sedan blödningar från den 8-11/2 och tänkte att kan det vara en nidblödning?? Men dåskulle jag ju fått mens runt den 20/2.Det kan ju ha varit så att de där blödningarna 8-11/2 var mens!! Den har inte kommit så nu väntar jag på Bim på Söndag 8/3! Då skulle min äl ha kunnat vara runt
    20-23/2. Vi hade sex alla de tre dagarna utan att tro att det kunde vara äl.. Den 24/2 får jag ont i högra äggstocken som höll i sig under ett par timmar.
    Har sedan haft molvärk och illamående(spydde igår..) Tidigare på dagen så var jag heelt säker på att jag fått mens när jag gick omkring i affären. Hade kraftiga menssmärtor för att vara jag! Blir inte klok på det här med att gå och vänta..
    Tänkte köra ett RFSU testa tidigt på Fredag!! Skulle ju vara helt otroligt om jag blev gravid på en gång!
    Vilket långt jäkla utlägg detta blev. Men känner väl som alla Er andra att tålamod är bland det svåraste som finns!!

Önskar så otroligt mycket att vi blir välsignade allihop ASAP!!!

• 90lindah
    Lorainz skrev 2015-03-03 10:47:47 följande:
    Åh grattis! Så kul nu när det börjar komma plus i tråden! Skrattande
    Är så otålig nu, vill så gärna testa men det är fortfarande alldeles för tidigt.. åh! :)
    jo jag är duktig påatt förbruka test jag med ;)
  • tuggummigirl

Grattis igen! Mina barn fyller år med 6 dagars mellanrum å killens dotter fyller år där emellan haha snacka om att få till det o.O

90lindah skrev 2015-03-03 10:21:43 följande:

tack för alla grattis :) Hoppas det går vägen för alla här, jag blev kortvarig i denna tråden ;P flyttar över till BF November 2015 :) går allt vägen nu så blir det 2 täta födelsedagar för våran del. Lille Molly föddes den 29 oktober 2014 :D BF med denne är 9 November-15 haha :D

Svar på tråden BIM Mars 2015