• Lorainz

BIM Mars 2015

Tänkte att jag startar en tråd för oss som inväntar BIM i Mars 2015 och vill följas åt och förhoppningsvis få ett plus!

Jag och sambon ska påbörja vårt 10:onde försök nu efter mensens slut, och jag har då BIM 14/3. :)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-28 15:13
    BIM-lista!

2/3 - ticcer
    3/3 - tuggummigirl, Metalizer
    4/3 majaG
    5/3 - M.49, Vattenglaset
    6/3 - Carolaj83
    7/3 - Becca88, minaday
    9/3 - sweetcandy, pepparkakan, eagle87, Nurik, Baby2014
    10/3 - Elyssa 81, Tett90, lanylena halo83
    11/3 - MartinaLarsen
    12/3 - lott77, malink80
    13/3 - Loven
    14/3 - Lorainz, Angdev
    15/3 - sowe81
    17/3 ? camifranky
    18/3 ? Ananasen, Miaomiao
    19/3 ? sweetheart80
    21/3 ? Thegiirl
    25/3 ? Fian88

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-03-07 10:21
    Plus-lista !
    90lindah - 3/3
    tuggummigirl - 3/3
    majaG - 3/3
    Tumvante - 4/3
    sweetcandy - 5/3
    Lorainz 7/3
  • Svar på tråden BIM Mars 2015
  • tuggummigirl

Ush nu mår jag illa å har ont i huvet å värker vid den högra äggstocken. nä, fy för denna ovissheten. Fortfarande ingen mens iaf. Man vet ju inte vad det beror på..mens på g? Ett gryn som tagit sig? Eller maginfluensa på g? Ush..nu vill jag verkligen bara ringa mannen å be han köra in om apoteket för å köpa ett test.

• majaG
    90lindah skrev 2015-03-03 07:08:19 följande:

Ja det tog sig ????

Grattis :) Jag plussade väääldigt svagt imorses, men både jag och mannen såg ett plus. Får testa igen om någon dag eller två, om jag kan hålla mig :)
  • Elyssa81
    majaG skrev 2015-03-03 16:48:55 följande:
    Grattis :) Jag plussade väääldigt svagt imorses, men både jag och mannen såg ett plus. Får testa igen om någon dag eller två, om jag kan hålla mig :)
    Grattis :). Härligt!!
  • 90lindah
    tuggummigirl skrev 2015-03-03 14:35:50 följande:

Grattis igen! Mina barn fyller år med 6 dagars mellanrum å killens dotter fyller år där emellan haha snacka om att få till det o.O

Tack :D Ja de va inte dåligt :O 
  • sowe81

Grattis till alla som plussat, roligt att redan se så många lyckade graviditeter.

Själv är jag på äl+2, långt kvar tills man får nåt besked hur det gått denna ggn.

• tuggummigirl

Haha där flög min karaktär! Gubben åkte in om å köpte tester efter jobb..kunde inte låta bli å testa en å jag vet att det inte är ultimat att testa såhär på kvällen men jag hade inte kissat på 3h så jag testa en. Jag dämpa ljuset lite på bilden men är det fler än jag som ser mer än ett streck? Min käre andre hälft sa att han inte såg de först å sen sa han att de måste väl va lika starka strecken å jag sa nej! Men de kommer ändå bli fler test de kommande dagarna å hoppas på starkare resultat. Tänka sig att de tog på första försöket om de nu e så att jag är gravid! Hihi pirrit i hela kroppen jag har inte smält det än.

• Lorainz
    tuggummigirl skrev 2015-03-03 19:52:31 följande:

Kan nån se bilden förrästen? Jag kunde cisst inte se den...provar att lägga till den igen..

Jag tycker mig se två streck! Vågar nästan säga grattis, men vänta några dagar och testa igen Skrattande
  • Fian88
    MomSCA skrev 2015-03-03 13:08:21 följande:

Hej på Er!!
     Vill gärna vara med!! Jag är 40 år och har en dotter på 20 (sedan tidigare förhållande) samt två pojkar på 8 och 6 år. Trodde att jag var klar med detta småbarnsliv men inte då. Jag började längta efter en liten i november och trodde att det skulle gå över. När jag berättade för mannen (som jag förövrigt är särbo med sedan 1,5 år) var han med på noterna direkt! Vi vill bo ihop igen men har haft jobbigt under tonårstiden med våra döttrar sedan tidigare. Nu är de strax på väg hemifrån så vi räknar med att få bo ihop igen snart.
    Jag tog ut min hormonspiral 22/1 fick sedan vad jag trodde var mens 23/1.
    Hade sedan blödningar från den 8-11/2 och tänkte att kan det vara en nidblödning?? Men dåskulle jag ju fått mens runt den 20/2.Det kan ju ha varit så att de där blödningarna 8-11/2 var mens!! Den har inte kommit så nu väntar jag på Bim på Söndag 8/3! Då skulle min äl ha kunnat vara runt
    20-23/2. Vi hade sex alla de tre dagarna utan att tro att det kunde vara äl.. Den 24/2 får jag ont i högra äggstocken som höll i sig under ett par timmar.
    Har sedan haft molvärk och illamående(spydde igår..) Tidigare på dagen så var jag heelt säker på att jag fått mens när jag gick omkring i affären. Hade kraftiga menssmärtor för att vara jag! Blir inte klok på det här med att gå och vänta..
    Tänkte köra ett RFSU testa tidigt på Fredag!! Skulle ju vara helt otroligt om jag blev gravid på en gång!
    Vilket långt jäkla utlägg detta blev. Men känner väl som alla Er andra att tålamod är bland det svåraste som finns!!

Önskar så otroligt mycket att vi blir välsignade allihop ASAP!!!

Välkommen!

Häftigt att ha ett så stort åldersspann på barnen
  • Elyssa81
    tuggummigirl skrev 2015-03-03 19:52:31 följande:

Kan nån se bilden förrästen? Jag kunde cisst inte se den...provar att lägga till den igen..

phpm3diPM67106.jpg

Jag tycker mig också se två streck. Testa imorgon bitti kanske?
Svar på tråden BIM Mars 2015