• Lorainz

BIM Mars 2015

Tänkte att jag startar en tråd för oss som inväntar BIM i Mars 2015 och vill följas åt och förhoppningsvis få ett plus!

Jag och sambon ska påbörja vårt 10:onde försök nu efter mensens slut, och jag har då BIM 14/3. :)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-28 15:13
    BIM-lista!

2/3 - ticcer
    3/3 - tuggummigirl, Metalizer
    4/3 majaG
    5/3 - M.49, Vattenglaset
    6/3 - Carolaj83
    7/3 - Becca88, minaday
    9/3 - sweetcandy, pepparkakan, eagle87, Nurik, Baby2014
    10/3 - Elyssa 81, Tett90, lanylena halo83
    11/3 - MartinaLarsen
    12/3 - lott77, malink80
    13/3 - Loven
    14/3 - Lorainz, Angdev
    15/3 - sowe81
    17/3 ? camifranky
    18/3 ? Ananasen, Miaomiao
    19/3 ? sweetheart80
    21/3 ? Thegiirl
    25/3 ? Fian88

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-03-07 10:21
    Plus-lista !
    90lindah - 3/3
    tuggummigirl - 3/3
    majaG - 3/3
    Tumvante - 4/3
    sweetcandy - 5/3
    Lorainz 7/3
  • Svar på tråden BIM Mars 2015
  • lanylena
    tuggummigirl skrev 2015-03-04 11:41:38 följande:

Nån mer än jag som är sugen på att skriva in allas plus på bim listan? Så man får en översikt tänkte jag. Sitter dock inte vid en dator själv så jag kan inte göra det.

Själva bim-listan högst upp är det väl bara trådstartaren som kan uppdatera?
  • Tumvante

... Och jag slutade med p-ring i julas. Sambon ville inte ha sex hos hans föräldrar då... O i januari sköt han utanför, och i februari var det som om han var redo. Så man kan säga att det var första riktiga försöket. Men låt oss nu se hur det går efter ett par veckor... Ska ju klara första trimestern...

• Baby2014

Stort grattis till plussen i tråden!!

Hur går det för er andra? Jag har mensvärk men tror att det hör ihop med min äggledarspolning i måndags. Blev knappast något denna månad då läkaren säkert spolade bort det som var. Men jag hoppas ju såklart ändå.

• Baby2014

Happ nu fick jag en till brun flytning... Antar att det har med spolningen att göra och inte någon nidblödning. 

• halo83

jag har molvärk till och från, inte alls som tidigare månader...fick jättekraftig värk 2 dagar efter äl så jag trodde jag skulle svimma..men sen har jag bara haft molvärk till och från.. har bestämt mig för att inte känna efter så mycket denna månad..MEN jag vet ju att chansen för bebis denna gång är typ 100.- större än tidigare månader, då vi inte haft koll på äl och mannen mest skjutit brevid..
    denna månad har jag kört äl tester och vi har myst på som sjutton vid äl. så hopaps det tog sig.

• lotie

Verkar vara många som fått plus redan i en marstråd är ju bara fjärde idag!

Jag lär väl vara sist ut här. Har vi någon bim lista i texten som vi uppdaterar?

Har mått illa i flera månader till och från och idag kom jag äntligen på att det är folsyra tabletterna som gör det. Har dessutom fått dubbeldos så nu slutar jag med dem och äter bara gravid vitaminerna och hoppas illamåendet försvinner.

• lanylena

Jag hade starkt utslag på ÄL-stickorna 26 och 27 feb, och inväntar BIM ca 10/3.

Jag hade ju jätteont i magen, ej direkt i tjejmagen, (höger sida) i nästan en vecka. Troligtvis pga ÄL, för nu mår jag bra igen.
    Den 1/3 fick jag ett hugg på vänster sida (tjejmagen), sen inget mer.
    Känner mig helt normal, inga känningar alls. Men det hade jag inte med dottern heller, förrän nån gång efter plusset då illamåendet kom som ett brev på posten. :-P

• Lorainz
    tuggummigirl skrev 2015-03-04 11:41:38 följande:

Nån mer än jag som är sugen på att skriva in allas plus på bim listan? Så man får en översikt tänkte jag. Sitter dock inte vid en dator själv så jag kan inte göra det.

Jag kan lägga till alla plus längst upp på sidan senare när jag har tillgång till dator etc! 
  • sweetheart80

Mitt första ägglossnings test nånsin och det ser positivt ut. Hoppas nu dom slog lägger inatt som va för jag jobbar denna natten
Svar på tråden BIM Mars 2015