• Lorainz

BIM Mars 2015

Tänkte att jag startar en tråd för oss som inväntar BIM i Mars 2015 och vill följas åt och förhoppningsvis få ett plus!

Jag och sambon ska påbörja vårt 10:onde försök nu efter mensens slut, och jag har då BIM 14/3. :)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-28 15:13
    BIM-lista!

2/3 - ticcer
    3/3 - tuggummigirl, Metalizer
    4/3 majaG
    5/3 - M.49, Vattenglaset
    6/3 - Carolaj83
    7/3 - Becca88, minaday
    9/3 - sweetcandy, pepparkakan, eagle87, Nurik, Baby2014
    10/3 - Elyssa 81, Tett90, lanylena halo83
    11/3 - MartinaLarsen
    12/3 - lott77, malink80
    13/3 - Loven
    14/3 - Lorainz, Angdev
    15/3 - sowe81
    17/3 ? camifranky
    18/3 ? Ananasen, Miaomiao
    19/3 ? sweetheart80
    21/3 ? Thegiirl
    25/3 ? Fian88

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-03-07 10:21
    Plus-lista !
    90lindah - 3/3
    tuggummigirl - 3/3
    majaG - 3/3
    Tumvante - 4/3
    sweetcandy - 5/3
    Lorainz 7/3
  • Svar på tråden BIM Mars 2015
  • schober
    sweetcandy skrev 2015-03-08 21:48:43 följande:
    Har du PCO? Tyvärr vanligt att det blir så då.

Jag slapp, men min vän kam få så
    Nej, ingen PCO så vitt jag vet. Jag har lång menscykel, men den är ändå relativt regelbunden och jag har inga andra symptom som skulle föreslå PCO.
    Skumt är det iaf, eller i alla fall så tror jag att det är skumt =P
  • sweetcandy
    schober skrev 2015-03-09 01:02:59 följande:
    Nej, ingen PCO så vitt jag vet. Jag har lång menscykel, men den är ändå relativt regelbunden och jag har inga andra symptom som skulle föreslå PCO.
    Jag hade så. Lång men någorlunda regelbunden. Spårade ur ibland.

Det och utebliven äl var enda symptom jag hade på PCO
  • Otti

Jaha... starka utslag på äl stickan I onsdags kväll/torsdag morgon så äl borde ju ha vart typ I torsdags/fredags (hade kraftiga smärtor då)... men vad drygt att vänta med att testa!!!
    Vill veta nu om vi lyckades!! =)
    Har ingen aning om när bim är... Förra månaden kom den 4 dagar efter äl men hade slutat med p-piller typn 3 veckor innan så kroppen hade nog inte ställt om sig. Innan sonen föddes så brukade jag ha 30-36 dagars cyklar.
    När tror ni man kan börja testa?

• Annaba88

Hoppar in här jag också. ÄL imorgon eller onsdag, BIM 23.2. Slutade med p-plåster i augusti men den här är andra riktiga försöket. Verkar ju vara en bra tråd att hoppa in i när det blivit så många plus och dessutom plussar flera som försökt länge. GRATTIS till alla som plussat! Hoppas trenden håller i sig så att det blir ännu flera plus och babyboom i november :)

• lotie

Om du vet när din öl är så räkna 14 dagar från det. Min är med väldigt oregelbunden men denna gången fick jag positivt på öl test så nu vet jag 20 mars. Då borde du ha 19-20 mars:) Bim-4 är tidigast att testa om man inte har RFSU test. Så är ett tag kvar.

• Baby2014

Ingen mens i sikte än! Första gången på ett helt år nästan som jag gått längre än 10 dagar efter äl. Mensens brukar alltid komma på morgonen men dagen är ung ännu.

• Baby2014
    schober skrev 2015-03-09 01:02:59 följande:

Jag har PCO och har sådär som du. Det är oftast bara kvinnor med pco som har statka utslag hela cykeln.

Jag har långa cykler på 38-56 dagar men jag ägglossar på egen hand. Värt att kolla om du har pco hos gyn.
  • Fian88
    hondendärtjejen skrev 2015-03-09 07:03:20 följande:

Jag plussade imorse!

Grattis!
Svar på tråden BIM Mars 2015