• Lorainz

BIM Mars 2015

Tänkte att jag startar en tråd för oss som inväntar BIM i Mars 2015 och vill följas åt och förhoppningsvis få ett plus!

Jag och sambon ska påbörja vårt 10:onde försök nu efter mensens slut, och jag har då BIM 14/3. :)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-28 15:13
    BIM-lista!

2/3 - ticcer
    3/3 - tuggummigirl, Metalizer
    4/3 majaG
    5/3 - M.49, Vattenglaset
    6/3 - Carolaj83
    7/3 - Becca88, minaday
    9/3 - sweetcandy, pepparkakan, eagle87, Nurik, Baby2014
    10/3 - Elyssa 81, Tett90, lanylena halo83
    11/3 - MartinaLarsen
    12/3 - lott77, malink80
    13/3 - Loven
    14/3 - Lorainz, Angdev
    15/3 - sowe81
    17/3 ? camifranky
    18/3 ? Ananasen, Miaomiao
    19/3 ? sweetheart80
    21/3 ? Thegiirl
    25/3 ? Fian88

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-03-07 10:21
    Plus-lista !
    90lindah - 3/3
    tuggummigirl - 3/3
    majaG - 3/3
    Tumvante - 4/3
    sweetcandy - 5/3
    Lorainz 7/3
  • Svar på tråden BIM Mars 2015
  • HCS
    minaday skrev 2015-03-09 16:42:33 följande:

Vad tror ni om detta gravtest? Läste dock av resultatet för sent! Kan det vara negativt ändå? Hjälp!! Hoppas så på ett plus efter månader av försök!! Har aldrig fått positivt innan efter att tiden gått ut på testen!!

Det kan vara negativt om strecket inte syntes inom tiden.. Det har hänt för mig att streck kommit upp senare,detta ser dock ganska starkt ut ändå. Hur långt efter avläsningstid är bilden tagen? Såg du nåt efter 2-3 minuter?
  • HCS

Vad tror ni om detta gravtest? Läste dock av resultatet för sent! Kan det vara negativt ändå? Hjälp!! Hoppas så på ett plus efter månader av försök!! Har aldrig fått positivt innan efter att tiden gått ut på testen!!

Vilken dag är du på? Skulle inte vvåga lita på det.. Ta ett nytt!
  • Maria_Mango

Vilken dag testade du? Ta ett imorgon på morgonurinen... Stegrar ju fort i början ifall du är gravid. Håller tummarna!
  • sweetcandy

phpAnJ3NO69874.jpg

När jag plussa med min son så kom strecket upp långt efter att tiden gått ut :) ta ett digitalt i morgon är mitt tips :*

Men tror jag vågar mig på ett grattis :)
  • sweetcandy
    canada skrev 2015-03-09 10:28:34 följande:

Behöver er hjälp, vad tror ni om denna bild ? Fick med ett test när jag köpte äl tester så vet inte riktigt hur man skall tolka det, är på BIM -2

phpheG6p698589.jpg

Solklart positivt :) Grattis <3
  • sweetcandy

Ojojoj så mycket plus i denna tråd! Underbart <3 Många Novemberbebisar!

Här har jag fortfarande inte fattat att det är på riktigt :)

• minaday

Jag är på bim+2 :)

Maria_Mango skrev 2015-03-09 16:58:01 följande:

Vilken dag testade du? Ta ett imorgon på morgonurinen... Stegrar ju fort i början ifall du är gravid. Håller tummarna!

• minaday

Bim +2 är jag på!

HCS skrev 2015-03-09 16:52:50 följande:

Vilken dag är du på? Skulle inte vvåga lita på det.. Ta ett nytt!

• Riolina

Blev inte som jag hoppades på. Bim idag och för några timmar sedan kom mensen. Jag som var så säker på att jag skulle bli gravid direkt. Har 2 barn sen innan som blev till på första försöket. Fast jag förstår förstås att det kan ta ett tag på av olika orsaker. Nu blir det att vänta in nästa äl. Lycka till ni andra som fortfarande har hopp om att mars är eran månad.

• schober

Aaah paniken som infinner sig när en del säger åt en att det ser ut som att man har PCO.
    Och nu snurrar hela huvudet och jag får bara upp alla möjliga hemska scenarion och tankar.
    Jag som är sjukt nojjig över allt som har med läkarvård att göra, och är livrädd för nålar. Vill typ gå ut och spy av tanken och blir snurrig att ens ens tänka på det.

Inväntar ÄL till helgen som kommer, och nu hoppas jag ännu mer att vi får ett plus denna månaden!

Svar på tråden BIM Mars 2015