Fröken Smilla skrev 2015-03-29 06:56:16 följande:
Jag skulle precis in och googla på hur länge det är normalt att brösten gör ont, för det är som om de fått sig en ny omgång gör ont som tusan på natten!
Mitt illamående verkar ha börjat släppa, och jag kan äta mer på kvällen. Tur det eftersom vi snart ska till New York. Hade inte varit så kul att ha kvällsillamående där. Jag ska dock för säkerhets skull ha med både postafen och lergigan comp dit.
Har blivit lite täppt i näsan jag med. Och humörsvängningarna är verkligen igång, stackars min man...
Ni som har så stora fina magar, hur långt ner känner ni livmodern när ni ligger på rygg? Jag känner min lilla bula ca 10 cm nedanför naveln, och några cm ovanför blygdbenet.
Mina bröst gör nästan inte ont alls, men det har de inte gjort i över en månad. Men de växer och ser blåa ut nu :) Jag har försökt att känna efter livmodern men känner ingen kant. Har nog för mycket vaddering i vägen.
Härligt med en resa. Och till New York dessutom! Längtar själv lite bort, men vet ej om jag kommer våga flyga. Vet att det ej är farligt, men känner starkt emot det- vet inte varför. Så vi har pratat om att ta oss nånstans via landväg eller med båt. Några tips? Helst inte Danmark för där har jag bott.