• Anonym (Man)

Hur märker man när en kvinna får orgasm?

Har faktiskt aldrig märkt exakt när det skett.

• Svar på tråden Hur märker man när en kvinna får orgasm?
  • Erik Eriksson

När min partner får en orgasm krampar/pulserar slidan också, som sprider sig ut i kroppen i lätta spasmer. Det är rätt uppenbart och går inte att missta sig på. Men det är väl olika från kvinna till kvinna hur tydligt det märks. Det är klart att det också är skillnad på orgasm och orgasm. Liksom för oss män. Bara för att man sprutar behöver det inte vara så jäkla skönt.

Ibland låter hon mig komma snabbt utan att hon vill bygga upp någon egen orgasm. Andra gånger kan jag smeka henne länge, reta henne till flera orgasmer. Jag älskar att se henne njuta  Tungan ute

• Anonym (Killen)

Jag märker det som om hon blir tyst och stilla (innan hör man på andning, kroppsrörelser, stön etc. att hon är på g så att säga) men hon skulle lätt lätt kunna fejka det samma. Jag vet inte om hon kommer eller ej men jag tror hon inte fejkar. :)

• Sigfader

Enklast är om man har fingret inne och känner hur det "vibrerar". Men helst så har man något annat därinne då.

• Anonym (Lisa)

Jag får rytmiska kramper inuti slidan så hela kroppen skälver

• Anonym (Lisa)
    Anonym (Killen) skrev 2015-02-21 22:48:02 följande:

Jag märker det som om hon blir tyst och stilla (innan hör man på andning, kroppsrörelser, stön etc. att hon är på g så att säga) men hon skulle lätt lätt kunna fejka det samma. Jag vet inte om hon kommer eller ej men jag tror hon inte fejkar. :)

Jag skulle inte kunna men även inte vilja fejka en orgasm. Den är så pass viktig faktiskt så att ödsla tid och fejka för att öka egot hos en man som tror att han fått en kvinna att få orgasm
  • Anonym (Lisa)
    Sigfader skrev 2015-02-21 23:57:43 följande:

Enklast är om man har fingret inne och känner hur det "vibrerar". Men helst så har man något annat därinne då.

Det bästa är att vara påsatt ja
  • Sigfader
    Anonym (Lisa) skrev 2015-02-22 00:06:34 följande:

Det bästa är att vara påsatt ja

Jooo, fast jag menade som kille. Att se tjejens orgasm är lite mer ovetenskapligt. Känner man "krampandet" med ett finger så, ja, det är väl svårfejkat?
  • Computerworld
    Anonym (Man) skrev 2015-02-20 02:56:17 följande:

Har faktiskt aldrig märkt exakt när det skett.

I ditt fall hör du det genom att hon skriker på andra sidan väggen, hos grannen. Annars inte.
  • silhuett
    MrFlex skrev 2015-02-20 09:30:05 följande:

På kroppen märks inget alls. Inga sammandragningar alls i slidan, ingen rodnad på bröstet osv. Lite tråkigt faktiskt:)

Det låter rätt osannolikt att det inte blir några sammandragningar alls? Jag gissar på att det antingen är en väldigt svag/snabbt övergående orgasm, eller att hon fejkar...

Jag kan, om situationen kräver det, vara tyst och stilla när jag får en orgasm, men inombords krampar ju hela kroppen typ
  • Anonym (Man)
    Computerworld skrev 2015-02-22 00:48:35 följande:

I ditt fall hör du det genom att hon skriker på andra sidan väggen, hos grannen. Annars inte.

Lägg ned, käre mobbare.
  • Anonym (Mr BIG.)
    luftburk1 skrev 2015-02-21 23:53:24 följande:

Har man ett finger i häcken, så känner man när det drar ihop sig :)

Hur fan kan du skriva så äckligt.
    Blir direkt aggressiv av sådana homofasoner.

Min brud kommer nog bara av att jag klär av mig och visar mig, det räcker.
    Jag ser till mina behov främst och pumpar på hårt som en riktig man ska göra.

• Anonym (Lisa)
    Sigfader skrev 2015-02-22 00:16:48 följande:
    Jooo, fast jag menade som kille. Att se tjejens orgasm är lite mer ovetenskapligt. Känner man "krampandet" med ett finger så, ja, det är väl svårfejkat?
    Har du snoppen i henne kan du inte missa det. Det kramar om din lem så du kommer till en helt ny nivå. Synd att du aldrig upplevt det. Min man får det varje fång om han är uthållig och väntar in mig.
  • Anonym (olika)
    Anonym (Lisa) skrev 2015-02-22 14:37:31 följande:

Har du snoppen i henne kan du inte missa det. Det kramar om din lem så du kommer till en helt ny nivå. Synd att du aldrig upplevt det. Min man får det varje fång om han är uthållig och väntar in mig.

För mig funkar inte vaginala orgasmer så, jag krampar inte alls särskilt tydligt vid en sån. Och det är jävligt irriterande att andra tjejer säger att det självklart märks och att alla tjejer kramar hårt om kuken när de kommer. Det gör att det vid flera tillfällen hänt att killar inte tror mig när jag säger att jag kommit, även om jag stönar och skakar i kroppen i övrigt när jag kommer! Känns ju så där att bli anklagad för att fejka bara för att andra tjejer utgår från att allas orgasmer funkar på samma sätt...
  • mrwonderful96
    Anonym (Mr BIG.) skrev 2015-02-22 14:31:04 följande:

Aggressiv av homofasoner?
    Det är väl inget fel med att vara homo???
    Du är ju det dessutom själv även om du inte helt har förstått det än.
    Du har egentligen bara ett problem och det är att du har en väldigt liten hjärna...nej förlåt två problem...din kuk är ju mindre än ditt lillfinger.
  • Anonym (Johan)
    Anonym (Mr BIG.) skrev 2015-02-22 14:31:04 följande:

Är det någon som vill vara tillsammans med dig när du mest tänker på dina egna behov?
  • MrFlex
    silhuett skrev 2015-02-22 01:25:34 följande:
    Det låter rätt osannolikt att det inte blir några sammandragningar alls? Jag gissar på att det antingen är en väldigt svag/snabbt övergående orgasm, eller att hon fejkar...

Jag kan, om situationen kräver det, vara tyst och stilla när jag får en orgasm, men inombords krampar ju hela kroppen typ
    Nä, jag tror inte hon fejkar. Hon blir väldigt medtagen efteråt och superkänslig på klitoris. Hon kör dessutom oftast med vibrator som hjälpmedel just för att hon inte kan få orgasm från enbart penetration. Varför bry som om en vibrator om hon fejkar?
    Dessutom så upplever jag inte orgasmen som snabb/svag.

Men just att det inte blir några sammandragningar är väldigt konstigt...
  • silhuett
    MrFlex skrev 2015-02-23 09:57:42 följande:
    Nä, jag tror inte hon fejkar. Hon blir väldigt medtagen efteråt och superkänslig på klitoris. Hon kör dessutom oftast med vibrator som hjälpmedel just för att hon inte kan få orgasm från enbart penetration. Varför bry som om en vibrator om hon fejkar?
    Dessutom så upplever jag inte orgasmen som snabb/svag.

Men just att det inte blir några sammandragningar är väldigt konstigt...
    Fast du skrev ju att det inte märks något på kroppen ALLS. Nu skriver du att hon blir medtagen och känslig, vilket ju i så fall är kroppsliga symtom. 

(Att använda vibrator OCH fejka behöver inte vara en motsats.. En tjej kan verkligen vilja komma och försöker därför intensivt med vibrator, men lyckas ändå inte och fejkar därför för att göra killen glad/bli klar med sexet. Behöver inte vara så i ert fall, men absolut inte omöjligt.)
  • MrFlex
    silhuett skrev 2015-02-23 10:03:19 följande:
    Fast du skrev ju att det inte märks något på kroppen ALLS. Nu skriver du att hon blir medtagen och känslig, vilket ju i så fall är kroppsliga symtom. 

(Att använda vibrator OCH fejka behöver inte vara en motsats.. En tjej kan verkligen vilja komma och försöker därför intensivt med vibrator, men lyckas ändå inte och fejkar därför för att göra killen glad/bli klar med sexet. Behöver inte vara så i ert fall, men absolut inte omöjligt.)
    UNDER själva orgasmen märks det inget på kroppen, främst då att hon inte får sammandragningar. EFTER orgasmen så blir hon medtagen och väldigt känslig men sådant går ju också att fejka:)

Hon har absolut inget att vinna på att fejka så därför är jag övertygad om att hon inte gör det.
Svar på tråden Hur märker man när en kvinna får orgasm?