Hur märker man när en kvinna får orgasm?
Har faktiskt aldrig märkt exakt när det skett.
När min partner får en orgasm krampar/pulserar slidan också, som sprider sig ut i kroppen i lätta spasmer. Det är rätt uppenbart och går inte att missta sig på. Men det är väl olika från kvinna till kvinna hur tydligt det märks. Det är klart att det också är skillnad på orgasm och orgasm. Liksom för oss män. Bara för att man sprutar behöver det inte vara så jäkla skönt.
Ibland låter hon mig komma snabbt utan att hon vill bygga upp någon egen orgasm. Andra gånger kan jag smeka henne länge, reta henne till flera orgasmer. Jag älskar att se henne njuta
Jag märker det som om hon blir tyst och stilla (innan hör man på andning, kroppsrörelser, stön etc. att hon är på g så att säga) men hon skulle lätt lätt kunna fejka det samma. Jag vet inte om hon kommer eller ej men jag tror hon inte fejkar. :)
Har man ett finger i häcken, så känner man när det drar ihop sig :)
Enklast är om man har fingret inne och känner hur det "vibrerar". Men helst så har man något annat därinne då.
Jag får rytmiska kramper inuti slidan så hela kroppen skälver
Jag märker det som om hon blir tyst och stilla (innan hör man på andning, kroppsrörelser, stön etc. att hon är på g så att säga) men hon skulle lätt lätt kunna fejka det samma. Jag vet inte om hon kommer eller ej men jag tror hon inte fejkar. :)
Enklast är om man har fingret inne och känner hur det "vibrerar". Men helst så har man något annat därinne då.
Det bästa är att vara påsatt ja
På kroppen märks inget alls. Inga sammandragningar alls i slidan, ingen rodnad på bröstet osv. Lite tråkigt faktiskt:)
I ditt fall hör du det genom att hon skriker på andra sidan väggen, hos grannen. Annars inte.
Har man ett finger i häcken, så känner man när det drar ihop sig :)
Har du snoppen i henne kan du inte missa det. Det kramar om din lem så du kommer till en helt ny nivå. Synd att du aldrig upplevt det. Min man får det varje fång om han är uthållig och väntar in mig.
Hur fan kan du skriva så äckligt.
Blir direkt aggressiv av sådana homofasoner.
Min brud kommer nog bara av att jag klär av mig och visar mig, det räcker.
Jag ser till mina behov främst och pumpar på hårt som en riktig man ska göra.