• Anonym (Man)

Hur märker man när en kvinna får orgasm?

Har faktiskt aldrig märkt exakt när det skett.

• Svar på tråden Hur märker man när en kvinna får orgasm?
  • Anonym (H)
    MrFlex skrev 2015-02-20 09:30:05 följande:

Min nuvarande får ganska diskreta orgasmer. Jag märker på hennes andning när den närmar sig och hör på hennes andning/stön när den pågår. På kroppen märks inget alls. Inga sammandragningar alls i slidan, ingen rodnad på bröstet osv. Lite tråkigt faktiskt:)

Mina tidigare har alla haft sammandragningar som har känts tydligt med både fingrar och kuk. Vissa har blivit extra blöta vid orgasmen och vissa har fått sk fontänorgasmer, en sådan passerar inte förbi obemärkt:)

Hahaha kan sätta min högra arm på att hon fejkar.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Ljudlig) skrev 2015-02-20 15:47:07 följande:

Mina grannar märker det i alla fall... Mina orgasmer är nästan okontrollerbara, det är inget som går obemärkt förbi. TS, de kvinnor du varit med, är de sånna som stönar hela tiden? Eller tvärtom, är de tysta?

Olika, allt från döda fisken till hela havet stormar med itubrutna sängen. Själv föredrar jag mjukt, sensuellt stönandet som uppmäter standardfrekvens i ljudnivå.
  • Anonym (Man)
    Akua skrev 2015-02-20 16:49:10 följande:

Ingen aning. Är ingen orgasm-expert. Och det spelar ingen roll egentligen vad som är vanligast eftersom det i te handlar om någon statistik som 1% vs 99%.

Vad bitter du var då. Cheer up! Friday's here.
  • Anonym (Man)
    Anonym (L) skrev 2015-02-20 17:27:15 följande:

Dom få gånger det händer för min del så märks det tydligt.

Skakar och så.....

Och dammen i grottan förvandlas till stilla havet?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Man) skrev 2015-02-20 18:01:34 följande:

Olika, allt från döda fisken till hela havet stormar med itubrutna sängen. Själv föredrar jag mjukt, sensuellt stönandet som uppmäter standardfrekvens i ljudnivå.

Sängben *
  • Akua
    Anonym (Man) skrev 2015-02-20 18:03:28 följande:
    Vad bitter du var då. Cheer up! Friday's here.
    What?? Haha inte ett dugg bitter, men det finns helt enkelt inget enkelt svar på din fråga.
  • Anonym (Man)
    Akua skrev 2015-02-20 23:06:39 följande:

What?? Haha inte ett dugg bitter, men det finns helt enkelt inget enkelt svar på din fråga.

Nej, det må vara sant. Jag är dock intresserad av den kvinnliga kroppen och vill utforska den väl när tillfälle ges.
  • Michelle 341

Man pulserar ju invändigt, slidan kramar rytmiskt runt penisen. Så det borde du känna fysiskt? Det gör min man i alla fall. Kvinnor annars reagerar olika, vissa skriker och skakar och andra spänner kroppen och håller andan.

• Anonym (p)

Jag spänner mig mer och mer och andas tyngre och låter mer, sen när det går för mig skriker jag nästan för att sen dra till mig killen och vara helt avslappnad och borta ett tag

• Anonym (Sweet)

Dessutom är det skillnad för mig i reaktion, en riktigt bra vaginal orgasm får mig att gråta efteråt :D inte ledsen eller nåt men det bara blir så haha!

Svar på tråden Hur märker man när en kvinna får orgasm?