• Anonym (Man)

Hur märker man när en kvinna får orgasm?

Har faktiskt aldrig märkt exakt när det skett.

• Svar på tråden Hur märker man när en kvinna får orgasm?
  • MammAmma
    mrwonderful96 skrev 2015-02-20 14:06:05 följande:

Låter underbart, händer det ofta?

De flesta gånger jag har sex ^^
  • Anonym (Klara)
    Anonym (Man) skrev 2015-02-20 13:57:13 följande:

Vill du inte få det oftare?

Jo det är klart.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Klara) skrev 2015-02-20 14:18:23 följande:

Jo det är klart.

Make it happen!
  • Anonym (rien)

Skulle aldrig gå att missa... Jag är ganska tyst under övriga sexet, men låter nog mycket när jag kommer. Hela kroppen spänns, exploderar i okontrollerade skakningar, och liksom sjunker ihop efteråt. Tror jag iaf. Ser stjärnor, hör kyrkklockor, blackoutar ibland, har susningar i öronen långt efteråt, om det är riktigt bra.

Visste inte att det alls fanns tjejer som det inte märks på när de får orgasm...  hur funkar det egentligen?

• Anonym (Mr BIG)

Vilken löjlig tråd!
    Det är nästan alltid så att när en man är fokuserad på att kvinnan ska få orgasm så döljer sig osäkerhet och fikus tendenser hos mannen.

En riktig man ska ta för sig och trycker på tills han är nöjd, det är manligt.

• Anonym (Mr BIG)
    Anonym (Mia) skrev 2015-02-20 15:12:56 följande:
    Jodå alla som hängt på det här forumet en tid vet vem du är. Du har varit frånvarande ett tag, men då du är tillbaka antar jag att du kommer fortsätta förära trådar med inlägg om hur fikus män som slickar fitta är och hur riktiga män skiter i kvinnans njutning.
    Vad i helvete är det här???
    Du vet inte vem jag är och ingen annan idiot på detta forum heller!

Diskussionen i denna tråd är en ickefråga för en riktig man.
    Hade vi haft riktiga män här så hade något sådant aldrig behövts diskuteras som att sitta undergivet och fantisera om kvinnlig orgasm.
  • Anonym (Ljudlig)

Mina grannar märker det i alla fall... Mina orgasmer är nästan okontrollerbara, det är inget som går obemärkt förbi. TS, de kvinnor du varit med, är de sånna som stönar hela tiden? Eller tvärtom, är de tysta?

• Akua
    Anonym (Man) skrev 2015-02-20 13:51:06 följande:

Vad tror du är det vanligaste sättet tjejer visar det på då?

Ingen aning. Är ingen orgasm-expert. Och det spelar ingen roll egentligen vad som är vanligast eftersom det i te handlar om någon statistik som 1% vs 99%.
  • Anonym (L)

Dom få gånger det händer för min del så märks det tydligt.
    Skakar och så.....

• Anonym (T)
    Anonym (Mr BIG) skrev 2015-02-20 14:48:55 följande:

Vilken löjlig tråd!
    Det är nästan alltid så att när en man är fokuserad på att kvinnan ska få orgasm så döljer sig osäkerhet och fikus tendenser hos mannen.

En riktig man ska ta för sig och trycker på tills han är nöjd, det är manligt.

Jag blir lite nyfiken. Hur får du en kvinna våt och kåt? Vad gör du om en kvinna du har sex med mitt i akten säger att hon inte vill längre?
Svar på tråden Hur märker man när en kvinna får orgasm?