Hur märker man när en kvinna får orgasm?
Har faktiskt aldrig märkt exakt när det skett.
Har faktiskt aldrig märkt exakt när det skett.
Vilken löjlig tråd!
Det är nästan alltid så att när en man är fokuserad på att kvinnan ska få orgasm så döljer sig osäkerhet och fikus tendenser hos mannen.
En riktig man ska ta för sig och trycker på tills han är nöjd, det är manligt.
Jag märker när jag kommer när jag inte är helt slak.
Det är svårt att inte runka under alla dagar,.
Jag märker när min fru närmar sig, då andas hon tyngre och låter lite. Men själva orgasmen är helt tyst och ibland är jag inte helt säker på att det gått för henne.
C
När du är slak så kanske du skulle ta och hitta på ngt annat trevligt att göra? men du kanske bara har ett intresse? Okej två (FL också)
Jag har två olika typer av orgasm. När jag smeker mig eller blir slickad så krampar fittan, men vaginala orgasmer är för mig inte samma känsla. Jag märker tydligt att jag kommer, men det är inte lika intensivt och jag krampar inte på samma sätt. Kanske hänger det ihop med att jag kommer som mest intensivt om jag sträcker ut och spänner benen, vilket ju är helt omöjligt med en man mellan låren.
C
När du är slak så kanske du skulle ta och hitta på ngt annat trevligt att göra? men du kanske bara har ett intresse? Okej två (FL också)
Sparar till vadå?
C
Tycker du att dina inlägg är relevanta i denna tråd?
Tycker frågan är relevant, har aldrig tänkt svara i denna tråd finns tydligen andra som tar mitt namn i trådar o svarar, men genereelt så är jag lyhörd och känner av, tror faktiskt att jag skulle märka om en kvinna jag är med får orgasm eller inte,