• Anonym (Make a wish)

Vad skulle du önska dig för 20-30 tusen?

Ponera att du ska få en present för den summan vad skulle det vara? Vad skulle du önska dig? Det får inte vara något nödvändigt som att betala av lån och liknande utan måste vara något som är menat enbart att skämma bort dig. Skrattande

• Svar på tråden Vad skulle du önska dig för 20-30 tusen?
  • Kereza

MC-kort. Eller C-kort. Bägge är drömmar jag haft länge länge, men aldrig haft råd med :( 

• Anonym (Make a wish)

Fler önskningar? Många önskar upplevelser istället för diamanter och guld. Det var lite otippat.

• Anonym (J)

Antingen till min äggfrysning eller en resa långt bort.

• Anonym (klurigt)

Det finns många saker jag skulle önska.
    Resa, antingen till nåt varmt ställe,typ Thailand Malaysia eller nåt, eller Island eller nord norge,Hurtigrutten lockar mycket. 
    Skulle kunna byta ut mina tänder.
    Skulle även kunna tänka mig att utnyttja pengarna till nån utbildning, typ massage för hemmabruk.
    Sen skulle jag lätt kunna tänka mig att ge mig själv två månaders semester från jobbet. 
    Listan kan göras lång....... 

• viktorjohan

Fylla på reskassan eller ett framåtseende ekolod till båten. En ganska onödig, men väldigt kul grej. Coolt att kunna se under vattnet framför båten.

• Anonym (Anonymsignatur)

En körkortsutbildning

• Anonym (Make a wish)

Roligt att läsa vad ni vill ha. Fortsätt skriv!

• DJÄVULENS HÖGRA HAND

Jag skulle haft det som delbetalning i en motor eller delbetalning i dator av modell kärnkraftverk.

Svar på tråden Vad skulle du önska dig för 20-30 tusen?