• Anonym (Make a wish)

Vad skulle du önska dig för 20-30 tusen?

Ponera att du ska få en present för den summan vad skulle det vara? Vad skulle du önska dig? Det får inte vara något nödvändigt som att betala av lån och liknande utan måste vara något som är menat enbart att skämma bort dig. Skrattande

• Svar på tråden Vad skulle du önska dig för 20-30 tusen?
  • Anonym (Make a wish)
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2015-02-27 18:16:30 följande:
    Jag skulle haft det som delbetalning i en motor eller delbetalning i dator av modell kärnkraftverk.
    Det där lät spännande.
  • Anonym (bubbel)

Ett massagebadkar.

Skulle nog kunna köpa ett men tycker inte det riktigt är värt priset. Men är det gratis så.

• Anonym (Operation)

Antingen en ögonoperation så jag slipper linser, eller en fettsugning av min mans dubbelhaka, som han har trots att han är smal.

• Vilda Tiger

Jag skulle göra en bukplastik. Ta bort allt hudhäng som blivit efter alla graviditeter med kraftig viktuppgång.

• Arnborg

En stor medaljong av äkta guld, med plats för foton och hårlockar av mina barn. Gärna antik, med en historia. Fäst i en tjock guldkedja såklart. 

• molly1989

Jag skulle lägga det på en ny bil!

• Anonym (C)

Nya kläder. Byxor efter byxor går sönder i grenen för att dom är så slitna. Samma blusar, tunikor, topoar sen flera år tillbaka. Har nog inte köpt kläder på 5-6 år. Så... nya kläder som någon väljer åt mig. För jag tycker inte alls om att shoppa kläder. :)

• Anonym (Hemligt)

Jag skulle använda det till mutor, men låt oss kalla det övertalningsförmåga.

• Abbe83

Bröllop. Jag och min fästman har varit tillsammans i 7 år och planera att gifta oss men nu är det knapert ekonomiskt. 

• Aspie

Körkort och ev. en elcykel (om det skulle ha finnas pengar över till det).

Körkort p.g.a. bra att ha, särskilt inom mitt yrke. Har inte riktigt ekonomin för att skaffa det just nu. Elcykel har jag önskat mig i många många år nu och vore helt himmelskt att ha. Drömmer

Svar på tråden Vad skulle du önska dig för 20-30 tusen?