• Anonym (Make a wish)

Vad skulle du önska dig för 20-30 tusen?

Ponera att du ska få en present för den summan vad skulle det vara? Vad skulle du önska dig? Det får inte vara något nödvändigt som att betala av lån och liknande utan måste vara något som är menat enbart att skämma bort dig. Skrattande

• Svar på tråden Vad skulle du önska dig för 20-30 tusen?
  • Anonym (Sverigedemokrat)

Jag skulle skänka allt till Sverigedemokraterna, det skulle göra mig varm inombords då jag vet att det går till bra saker.

• MadPeanut

Näsplastik, tack!

Vet dock inte om det gills, låter konstigt att bli bortskämd ned en ny näsa liksom:p

• Anonym (abc)

Körkort, är det för nödvändigt så skulle det nog bli ordentligt mycket shopping, bland annat så skulle jag köpa kläder, ny vinterjacka, regnjacka, löparskor, klätterskor, vanliga skor :), någon snygg väska som rymmer både skolarbete och gymkläder eller så skulle jag lägga allt på nytt matbord och stolar, nya mattor och övriga grejer till lägenheten! 

Svårt, det känns som mycket pengar först men när jag börjar tänka på allt jag skulle vilja ha så känns det plötsligt ganska lite.

• Anonym (drömmer)

Undrar om det skulle räcka till en specialbyggd soffa som är precis som vi vill ha den...

• Anonym (Nytta är nöje)

En fjärrstyrd garageport med belysning. Avskyr att behöva skotta och hacka is för att få upp dörrarna varje vinter.

Svar på tråden Vad skulle du önska dig för 20-30 tusen?