• Anonym (Make a wish)

Vad skulle du önska dig för 20-30 tusen?

Ponera att du ska få en present för den summan vad skulle det vara? Vad skulle du önska dig? Det får inte vara något nödvändigt som att betala av lån och liknande utan måste vara något som är menat enbart att skämma bort dig. Skrattande

• Svar på tråden Vad skulle du önska dig för 20-30 tusen?
  • Anonym (Resa)

Jag skulle vilja åka på en resa isåfall!
    till nåt varmt soligt ställe där jag kan ligga på stranden med sanden mellan tårna och bara glömma vardagen för en stund!

• Anonym (bil)

jag skulle köpa mig en bättre bil!

• lövet2

Svårt det där. Jag skulle nog önska mig någon form av service i så fall. Städhjälp för så många gånger pengarna räckte till eller kanske en massör som kommer hem och ger massage en gång i veckan till både mig och reumatiske sonen. Vilken lyx det skulle vara! Solig

• Anonym (Önska)

En resa (alltid kul!)

En ny, riktigt bra säng (ok, jag köpteen för några år sedan, men hade jag inte gjort det hade jag lätt kunna önska mig det)

Ett dyrt smycke (nästa gång jag önskar mig ett sådant blir det ett armband, har örhängen för 17 000 och ett halsband för ungefär samma summa)

Möbler, t.ex. nya soffor och soffbord. Eller något annat man vill göra om i hemmet. Kanske kan räcka till någon form av renovering och/eller ombyggnad, tillbyggnad eller liknande.

• Anonym (Knepigt)

Jag har oerhört svårt att önska nåt för egen del. 30000:- skulle jag helst velat att det gick till nästa ED nämligen! Men det var inte giltigt så det får bli en helg på spa inkl. massage,nya kläder och nån kunnig som kunde sätta om alla mina 100 krukväxter så jag slapp. Glad

• zooägaren

en hästbuss. som får köras på B-kort. Det skulle vara att skämma bort mig! 

Jag är hård , men ärlig!
  • Anonym (Britt)

Skulle önska att få boka in mig på Valjeviken så länge pengarna räckte, och där bli omhändertagen till både kropp och själ trots att jag inte lider av något neurologiskt. Personalen ska vara helt fantastisk. Det vore någonting att se fram emot.

• Anonym (åh!)

Helt klart en resa eller en säng!

• nozpa

En ny soffa. Lite för snål för att köpa det själv just nu med 3 småbarn hemma. Men skulle gärna ta emot en ny.

Svar på tråden Vad skulle du önska dig för 20-30 tusen?