• Anna Hbg

Amazinglife:

Tråkigt att det inte funkade men nu vet du i alla fall att det sker senast nästa vecka :)

Grattis kgb777!

Lotie:

Får försöka ta det riktigt lugnt nu då så bebisen håller sig inne tills på måndag.

Varför har du planerat snitt nu igen?

iowa:

Grattis till flickan!

Låter både sjukt häftigt och dramatiskt på samma gång :O

Blir något att berätta för barnbarnen sen :P

• Anna Hbg

Jag hade värkar inatt och regelbundna värkar under ca 1 h imorse.

Ungefär 1 minut långa och 4 min mellan dem men sen bestämde sig sonen för att få ett utbrott deluxe och var precis som om stressen fick allt att avta.

Nu under dagen har jag mest haft spänd mage, molvärk och ont i ryggen men inget mer än det.

Hoppas verkligen att det inte var ett falsklarm igen precis som förra veckan :(

• Anna Hbg

Lisan82:

Bara av ren nyfikenhet...hur vet du att du ör öppen? :)

Jag försöker leka lefter bästa förmåga med lillkillen, kollar viaplay/netflix, hänger här, har börjat med lite julpyssel osv

• Anna Hbg

Lotie:

Jag gör väl allt av det ovanstående :P

Tar panodil, dusch och vila för att lindra det onda men försöker typ hänga tvätt, tömma diskmaskin osv för att hålla/få igång det men just nu är det ungefär lika "illa" både vid aktivitet som vid vila.

Har ca 10 min promenad till sonens dagis och var knappt jag tog mig dit och hem vid hämtningen idag så ger mig inte ut på några längre strapatser utan maken nu i alla fall :)

• Anna Hbg

lotie:

Om läkarna sa till dig att ta det lugnt ska du nog lyssna på dem.

Inte aktuellt med ett tidigarelagt snitt då iom alla sammandragningar och grejer?

• Anna Hbg

Glömde hälften :P

Sammandragningar och förvärkar har man ju av en anledning.

De förbereder och tränar ju kroppen inför förlossningen.

• Anna Hbg

Grattis till er som fått era små mirakel och håller tummar och tår för er som ligger i startgroparma :)

Här är läget rätt oförändrat.

Har ont och sammandragningar men inga riktiga värkar.

Tillräckligt obekvämt för att inte kunna hämta sonen på förskolan dock så mannen får köra från jobbet och hjälpa mig med det *dåligt samvete*

Hoppas bara att han sköter sig i eftermiddag....sonen då alltså :P

• Anna Hbg

Är också trött på att gå och ha ont och en massa känningar hela tidn utan att det drar igång på riktigt :/

Bebis kom nu!

Har även fått en olustig känsla/rädsla för att bebisen inte mår bra där inne och att något ska gå riktigt fel nu på slutet.

Vill ha ut,en frisk, bebis asap så att jag får bekräftat att allt är bra :(

Någon mer med de tankarna/känslorna?

• Anna Hbg
    Lisen84 skrev 2015-11-06 23:28:09 följande:

Tror vi har samma BF? 13/11?

Och jag känner precis som du, sjukt trött på molvärk o massa sd ena dagen som inte leder någon vart för att sedan lysa med sin frånvaro nästa dag..

Känner att jag inte gör annat än att klaga på hur jobbigt det är att vara gravid, stackars sambo!

Jag oroar mig oxå mkt för hur bebisen mår och vissa dagar känns det helt osannolikt att det ska komma ut en pigg o frisk liten människa. Jag har ju inga barn sen innan utan bara massa missfall så det gör ju inte saken bättre.

1 v kvar nu! Som mest 3 v.. ;)

Japp, fredagen den 13:e som gäller här med.

Vill bara att det antingen ska pausa lite eller, allra helst, dra igång på riktigt nu.

Äsch, inte det minsta synd om gubbarna.

De hade ju det lätta jobbet så får allt ta lite klagan :P

Mycket lättare att få in bebisen än att få ut den hihi

Bebisen har varit mycket lugnare än vanligt idag så är det nte mer aktivitet under natten/morgonen så ringer jag nog fl och ser om jag inte kan få en koll för inget kul att gå med den här oron.

Sen OM det skulle vara något som inte står rätt till skulle jag nog aldrig kunna förlåta mig själv om jag inte kollade upp det.

Har ju en konstaterat liten bebis med (-21%) och det kan ju vara så att den börjar bli lite svag :(

Beklagar dina missfall!

Har "bara" haft ett (MA) och vet hur tufft det var för mig så kan endast föreställa mig hur det är att få flera
Svar på tråden Novemberbebisar 2015