Novemberbebisar 2015
Dags för KUB imorgon fm och jag är såååååå nervös flr vad de hittar eller inte hittar :/
Dags för KUB imorgon fm och jag är såååååå nervös flr vad de hittar eller inte hittar :/
Var också på Kub idag och såg en livlig liten sak som snurrade rundor därinne <3
Var väldigt liten chans, 1:6000 någonting, att bebis hade DS.
Känner att jag kan slappna av liiiite mer nu och kanske äntlgen våga börja tro på att jag är gravid :)
Måste fråga en dum fråga, alla dessa förkortningar som dyker upp här och där för graviditeten. Vad menas med dom? Ex kub, osv.
Jag behövde inte fylla i enkäten om alkohol när jag berättad att jag nte druckit på ca 3 år. Bm bara skrattade och la den åt sidan.
Gjorde precis KUB-ultraljudet, allt såg bra ut och fick BF den 13 november :) Känns så skönt att äntligen ha sett att det faktiskt är någon där inne, även fast det är tredje barnet så känns det lika overkligt varje gång.
Nejmen vad roligt :) Jag har ju gått över 17 respektive 13 dagar med mina tidigare så vi får väl se när denna kan tänkas komma ;) Dock blir det eventuellt igångsättning tidigare med denna, vi får se om vi prickar samma dag!
Ganska säker på att jag fått missfall igen :,(
Har tid på kk 10.15 för att bekräfta det
Nej Anna :( Har du börjat blöda? Håller tummarna för att så inte är fallet. Vilken vecka är du i? Kram
Helt otroligt!!!
Bebisen lever och mår bra :D
Såg ett stort hematom som blödningen kommit från men annars såg allt bra ut *peppar peppar*
Gud va skönt anna, borde kanske bli sjukskriven pga blödningsrisk.