• Anna Hbg

Novemberbebisar 2015

*Sindyrella 31 år, bor i nordvästra Skåne och väntar första barnet 3 november

*Ida, 25 år, bor i Hudiksvall. Jag jobbar som sjuksköterska och vi väntar vår lilla flicka 4/11, första barnet :) Spännande!

*Erika 146 
    Har bf 5/11, sambo, 29år, Nora

*Therese 31 år Luleå, väntar första barnet med bf 9/11 :)

*Anna Hbg- 35 år, bor i Åstorp, bf 13/11, 2:a barnet (har en son född i februari -13)

*Sandra, 23 år i november , är från lidköping , väntar första barnet med bf 14 november :) en liten kille .:)

*Maja 36 år, Lomma,  väntar barn nr fem den 26/11. Mina andra barn är födda 2002, 2005, 2010, 2012.

*Pernilla 31 år, bor i Sigtuna med min sambo Per och vår son Philip som blir 7 år i september, vår andra son Adam beräknas komma 26/11????

*Sara, 31 i Helsingborg. Väntar vårt första barn, en flicka 28/11?
  • Anna Hbg

Tog mig friheten att klippa och klistra lite och göra det mer överskådligt :)
    Ber om ursäkt om jag råkat glömma någon.

Kul att få lite mer information om er alla och kul att se att det finns fler från Skåne här :P

Har i ett par dagar haft en skarp smärta, typ knivhugg i nedre delen av magen på den högra sidan. 
    Kommer både när jag är aktiv samt när jag vilar.
    Gör riktigt ont. Vet inte riktigt vad det kan vara men tror att min bebis ligger långt ner om det kan spela någon roll.
    Någon annan som haft samma sak eller som kan ha en ide' om vad det kan vara?
    Känns inte riktigt som ligamenten eller som foglossning heller.
    Är liksom en mycket skarpare smärta.

• Anna Hbg

Var hos bm i fredags och allt såg bara fint ut här med :)

Så skönt det var att få det bekräftat.

Jag har också gått upp 7 kg Maja, är i v.27, och jag tycker själv att det är mycket men min bm sa bara att äter du ok och rör på dig så är eet ingen fara och inget att oroa sig över.

Har fått tid till en glukosprofilering nästa vecka och undrar om någon av er har eller ska göra det eller en glukosbelastning?

• Anna Hbg